مهدی تارتار در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: جا دارد قبل از این‌که درباره بازی صحبت کنم از فرماندار مسجدسلیمان و اعضای محترم هیات مدیره که آمدند و باعث بالا رفتن روحیه بازیکنان شدن تشکر کنم. یادی می‌کنم از هوادارانمان که جایشان در ورزشگاه خالی است. این ورزشگاه در سال‌های گذشته پر از هوادار بوده است و امیدوارم ما را دعا کنند و قول می‌دهیم که بازی جوانمردانه نمایش بگذاریم.

او ادامه داد: باید برای قهرمانی پرسپولیس تبریک بگویم چرا که این تیم در اصل قهرمان شده است و باید به هوادارانشان تبریک گفت. سعی می‌کنیم قهرمانی پرسپولیس را به تاخیر بندازیم و دوست داریم با بازی خوب پرسپولیس را شکست دهیم اما کار بسیار سختی داریم. این تیم دور برگشت با گل محمدی فراتر از انتظار بوده و نتایج خوبی را کسب کرده است. فاصله بسیار زیادی با تیم‌های دیگر ایجاد کردند و ما کار سختی پیش رو داریم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: ما تیمی هستیم که در آزادی توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم و امیدوارم با شکست دوباره پرسپولیس افتخار بزرگی به نام خودمان ثبت کنیم و تنها تیمی باشیم که قهرمان را رفت‌ و برگشت شکست می‌دهد. کار آسانی نیست و پرسپولیس تیم قابل احترامی است.

او درباره محرومان و مصدومان تیمش هم گفت: برای بازی فردا میثم نقی زاده که از خوب‌های ما بود و در بازی گذشته فداکاری کرد و اخراج شد، محروم است ولی بقیه بازیکنان‌مان را در شرایط خوبی در اختیار داریم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.