مهدی پاشازاده درباره انتخابش به عنوان سرمربی شاهین اظهار کرد: نمی‌خواهم سوء تفاهمی پیش آید ولی هیچکسی در این شرایط هدایت این تیم را بر عهده نمی‌گرفت. فقط اول به خاطر شاهین و طرفداران خوبش اینجا آمدم و با تمام وجود می‌خواهم کار و کمک کنم. هرچند شرایط خیلی سخت است اما امیدوارم و تا آخرین لحظه هم می‌جنگم. شرایط مان نسبت به هفته قبل بهتر شده است و محرومان و مصدومان تیم برگشته‌اند و فقط حسین مالکی را نداریم.

او ادامه داد: تمرینات خوبی در چند هفته گذشته داشتیم و هم در کار دفاعی و هم در کار حمله مان آنالیز خیلی خوبی انجام دادیم. کارهای روحی روانی انجام دادیم تا تیم را یکدست کنیم. اصلا با واژه یکدل موافق نیستم چرا که باید بازیکنان حرفه ای گری را یاد بگیرند و هر کسی وظیفه اش را با بالاترین تلاش خود ارائه دهد. حتی ممکن است با هم خوب نباشند اما باید باهم خوب کار کنند. تیم های ایرانی از لحاظ فرهنگی باید همدل باشند اما احساسی کار می‌کنند. سعی کردیم این را جا بیاندازیم و یکدست شویم. فرقی نمی‌کند چه بازیکنی بازی کند و مهم این است که تاکتیک مان اجرا شود.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر با بیان این‌که قطعا کارهای تاکتیکی مان یکی دو بازی ابتدایی به نحو احسن نخواهد بود، گفت: رفته رفته بهتر می‌شویم و امیدواریم این بازی مثل بازی قبلی غافلگیر نشویم و به تیم حریف هدیه ندهیم. تیم سایپا را آنالیز کردیم و باید بازیکنانمان را از این تیم آگاه کنیم. سایپا تیم جوان، یکدست و سخت کوشی است که ابتدا می‌آید که نبازد که این کار را سخت می‌کند. باید مراقب باشیم که از این تیم ضربه نخوریم و اگر مقابل سایپا پیروز شویم به جدول برمی‌گردیم.

او درباره عدم استفاده شاهین از جوانانش عنوان کرد: متاسفانه مربی‌های قبلی ارتباطی با تیم‌های رده های پایه نداشتند و از بازیکنان این تیم‌ها استفاده نمی‌کردند و حتی یک جاهایی اسم جوانان را هم رد نمی‌کردند. البته هر کادر فنی‌ نظر خودش را دارد اما  من سعی می‌کنم از جوانان استفاده کنم و به آن‌ها علاقه خاصی دارم چرا که در تمرینات خیلی با کیفیت کار می‌کنند.

پاشازاده در پاسخ به این سوال که در طول این فصل در زمان دیگری هم با شاهین مذاکره کرده بودید؟ گفت: بله اما به صورت مستقیم این اتفاق نیفتاد. ای کاش که در نیم فصل و آن موقع که مربی خارجی شان نیامد به این تیم می‌آمدند. ما باید بیاییم و ناجی شویم و حتی دو سال قبل هم این اتفاق افتاد. به هر حال قسمتم این بوده اما در جاهای دیگر که بودم وقتی صداقتم را نشان می‌دادم برایم خیلی بد می‌شد و همین الان هم سپیدرود از من شکایت کرده ولی همه این‌ها را به جان خریدم تا به شاهین بیایم و امیدوارم که هم طرفدارها و هم مسئولین این کار من از یادشان نرود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.