فاطمه رحمانی، نماینده مردم مشهد و کلات هم به ویروس کرونا مبتلا شد.

نماینده مردم مشهد و کلات شانزدهمین نماینده مجلس یازدهم است که به کرونا مبتلا شده است و پیش از این نیز فاطمه رهبر منتخب تهران و عیسی جعفری نماینده کبودرآهنگ به دلیل مبتلا شدن به این ویروس جان خود را از دست داده بودند.

تاکنون جهانبخش امینی نماینده کرمانشاه، علی زنجانی نماینده نقده، محمد صفایی نماینده گناباد، مجید ناصری‌نژاد نماینده شادگان، سهراب گیلانی نماینده شوشتر، وحید جلال‌زاده نماینده ارومیه، احسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده فریمان، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و میمه، محمدطلا مظلومی نماینده بهبهان، منصور آرامی نماینده هرمزگان، محمد موحد نماینده کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا ورناصری نماینده مسجد سلیمان، حبیب آقاجری نماینده ماهشهر و محمد مهدی زاهدی نماینده کرمان به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

تلاش کمیسیون اجتماعی برای بهبود معیشت مردم

حسین حاتمی، در خصوص جلسه کمیسیون اجتماعی با سید محمود علوی وزیر اطلاعات گفت: تلاش کمیسیون اجتماعی مجلس بهبود معیشت مردم در شرایط فعلی کشور است که وزیر اطلاعات نیز به آن تاکید کرد. در این جلسه وزیر اطلاعات درباره وضعیت نیروهای خودی و دشمنانی که در مبارزه با ایران اسلامی هستند، گزارشی ارائه داد. همچنین معضلاتی که ممکن است برای کشور آسیب زا بوده و لازم است کشور در این باره دقت شود در این نشست مطرح شد.

بنابر گزارش ایرنا، دبیر اول کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه امنیت اجتماعی، امنیت فرهنگی و امنیت سیاسی از جمله مواردی بود که در کمیسیون اجتماعی با حضور وزیر اطلاعات مطرح شد،‌ گفت: در این نشست راهکارهایی که بتوان شرایط کشور را در حوزه‌های مختلف به حد مطلوب رساند از طرف وزیر اطلاعات و کمیسیون اجتماعی مطرح شد.

نماینده کلیبر، خداآفرین و بخش هوران گفت: همانطور که می‌دانید مشکلات اقتصادی در جامعه امروز ریشه اجتماعی دارد و  کمیسیون اجتماعی به بخش قابل توجهی از مستمری بگیران، جامعه حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی نگاه موشکافانه دارد. فعالیت‌های کمیسیون اجتماعی با حضور وزیر اطلاعات بررسی شد و امیدواریم به نتایج مطلوبی برسیم.

وی درباره برنامه‌های این کمیسیون خاطرنشان کرد: کمیسیون اجتماعی در تعامل با دیگر کمیسیون‌ها مانند برنامه و بودجه، کمیسیون اقتصاد در حال ایجاد یک طرح مشترک برای برون رفت جامعه از شرایط فعلی است تا سبب بهبود معیشت مردم در شرایط فعلی کشور شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.