فاطمه زرین آمیزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا، اظهار داشت: توجه به مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در خصوص زمان بندی جدید ثبت‌نام و اعلام نتایج پذیرش در رشته‌های با سوابق تحصیلی برای تمام زیر نظام های آموزشی، ثبت‌نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته‌های تحصیلی که پذیرش در آنها فقط بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت می گیرد، از پنجم مرداد ماه آغاز می شود و تا دوم شهریور ماه ادامه دارد.

وی افزود: داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش گفت: این پذیرش برای دوره های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزشی عالی غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.

زرین آمیزی ادامه داد: نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش دوره‌های مذکور از روز چهارشنبه اول مردادماه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب ۱۰۰ کد رشته محل اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: نسخه های قبلی دفترچه راهنمای ثبت‌نام که در تاریخ‌های هشت بهمن ماه ۹۸ و ۱۸ فروردین ماه ۹۹ در درگاه این سازمان منتشر شد، غیرقابل استفاده و از درجه اعتبار ساقط است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.