روح الله رجایی فعال رسانه‌ای و سردبیر روزنامه جام جم صبح امروز بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در اوج جوانی جان باخت. فوت او واکنش بسیاری از چهره‌های برجسته کشور را به همراه داشت.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در آخرین پست اینستاگرامی خود تصویری از رجایی در کنار خادمان حرم امام رضا (ع) را منتشر کرد و فوت او را تسلیت گفت. قالیباف درباره صداقت کاری و خوش خلقی این فعال رسانه نوشت و محبت او به اهل بیت (ع) را زبانزد خاص و عام دانست.

در ادامه متن و پست منتشر شده توسط رئیس مجلس یازدهم را مشاهده می‌کنید:

" بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم روح‌الله رجایی از فعالان عرصه رسانه کشور و سردبیر روزنامه جام جم موجب تاسف و تاثر گردید.

آن مرحوم سال‌های متمادی در همکاری با رسانه‌های مختلف تلاشی صادقانه در امر اطلاع رسانی داشت و در نزد همگان به خوش خلقی، سلامت و محبت به اهل بیت (ع) زبانزد بود.

وی در سال‌های اخیر نیز تلاش کرد تا با حمایت از داوطلبان امور جهادی و امداد و عرصه درمانی و ترویج کمک به آسیب دیدگان در مسیر خدمت به محرومان و اقشار آسیب دیده گام بردارد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت فقدان ایشان به همکاران و دوستان وفادار، اهالی رسانه که این روز‌ها برای او سنگ تمام گذاشتند و خانواده گرانقدر و بازماندگان محترم، برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی "

رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت روح الله رجایی را تسلیت گفت

انتهای پیام/

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.