هیل گزارش داد، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک سری توییت گفت: "مری ترامپ" برادرزاده‌ای است که او را به ندرت دیده‌ام و او چیزهای کمی از من می‌داند و اطلاعات نادرستی درباره من و والدین فوق‌العاده‌ام که نمی‌توانستند مری را تحمل کنند، می‌گوید و توافق رازداری و عدم افشاگری را نقض کرده است.

ترامپ در این توییت‌ها همچنین جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا را هدف قرار داد؛ فردی که ماه گذشته خاطرات انتقادی و تند خود را از زمان حضورش در دولت ترامپ منتشر کرد.

ترامپ با اشاره به اینکه اظهارات مری ترامپ منبع سری مقاله‌های روزنامه نیویورک‌تایمز درباره اموال و دارایی‌های وی بوده، افزود: مری ترامپ همچنین با انتشار اظهارنامه مالیاتی‌ من قانون را نقض کرده است.

این انتقادها پس از آن مطرح شد که کتاب مری ترامپ تحت عنوان "خیلی زیاد و همیشه ناکافی: چطور خانواده من خطرناک‌ترین مرد جهان را خلق کردند" روز سه‌شنبه منتشر شد؛ کتابی که از رئیس جمهور به عنوان یک فرد خودشیفته شدیدا انتقاد می‌کند و تاکید دارد که فرد ترامپ، پدر دونالد ترامپ یک جامعه‌ستیز بود که سال‌ها رفتار نادرست وی باعث شکل‌گیری خلق و خوی و رفتار کنونی دونالد ترامپ شده است.

مری ترامپ، روانشناس بالینی در این کتاب می‌نویسد: آسیب‌شناسی‌های دونالد بسیار پیچیده است و رفتارهای او اغلب آنقدر غیرقابل توضیح است که تشخیص دقیق و جامع آن مستلزم انجام یک سری تست کامل روانشناسی و روانشناختی است که دونالد هرگز حاضر به انجام آنها نشده است.

مری ترامپ همچنین در مصاحبه‌های اخیر خود مدعی شده که در گذشته شنیده بود که دونالد ترامپ اظهارات یهودستیزانه و تبعیض‌آمیز مطرح کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.