محمدجواد عسگری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به دیدار ویدئوکنفرانسی اخیر نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری گفت: رهبر انقلاب در این دیدار، تولید، اشتغال، مهار تورم، جلوگیری از گرانی‌های بی‌منطق، حل مشکلات بنگاه‌های تولیدی، ازدواج و مسکن جوانان، تسهیل فرزندآوری و مدیریت فضای مجازی و فرهنگی را از اولویت‌های قوای نظام دانستند. ایشان همچنین به موضوع مهم کار کردن برای خدا و پایبندی به سوگندی که یاد کرده ایم، تاکید کردند.

نماینده داراب و زرین‌دشت در مجلس افزود: ایشان به سال پایانی دولت و سال اول مجلس اشاره کردند و خواستار ایجاد ظرفیت‌های جدید برای حل مشکلات‌ شدند. البته معتقدم که سال پایانی دولت برای حل مشکلات اساسی کافی نخواهد بود اما این منافی همکاری دولت و مجلس برای ریشه‌کن کردن بخشی از مشکلات نیست.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس یازدهم در مورد ضرورت تغییر ادبیات نمایندگان مجلس در بیان انتقاد از دولتمردان، گفت: انتقاد به دولت وارد است، اما گفتار بعضی نمایندگان جالب نبوده است. نوع بیان بعضی انتقادات باید تغییر کند. نگاه مقام معظم رهبری هم همین بود که نمایندگان باید در نوع بیان انتقادات خود رعایت کنند.

عسگری در پایان تأکید کرد: اگر در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم، فرصت‌های بیشتری در اختیار خواهیم داشت و نتیجه مطلوب‌تری خواهیم گرفت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.