به نقل از رای الیوم، محافل رژیم صهیونیستی اعلام کردند که تابستانی بسیار داغ در راه است زیرا به گفته صهیونیست‌ها، هر لحظه امکان درگیری میان حزب‌الله لبنان و این رژیم وجود دارد.

«اور هیلر» تحلیلگر امور نظامی کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، اوضاع در مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی را در آستانه انفجار توصیف کرده و از منطقه مزارع شعبا به عنوان عرصه‌ای برای درگیری احتمالی نام برده است.

وی به نقل از منابع نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی از تابستان ۲۰۲۰ به عنوان تابستانی داغ یاد کرد.

این تحلیلگر که ارتباطات محکمی با محافل امنیتی و نظامی در رژیم صهیونیستی دارد، به نقل از «آوی مرتسیانو» فرمانده گردان ۱۳ تیپ گولانی آورده است: ما وارد تابستانی می‌شویم که نمی‌دانیم طرف مقابل ما چه حرکتی می‌خواهد انجام دهد. نمی‌دانیم چه رخ خواهد داد.

اور هیلر در ادامه از احتمال حمله حزب الله به رژیم صهیونیستی سخن می‌گوید و به پرچم‌های به اهتزاز درآمده حزب‌الله لبنان در نزدیکی دیوار حائل اشاره می‌کند.

«ایتمار مخائلی» فرمانده گردان ۷۵ زرهی تیپ هفتم رژیم صهیونیستی هم وحشت زده گفت: اوضاع اینجا در آستانه انفجار است و به احتمال زیاد اوضاع در اینجا شلوغ خواهد شد و هر لحظه احتمال درگیری می‌رود و ما باید اقداماتی در این زمینه به عمل آوریم.

اور هیلر در پایان با اشاره به اینکه هر لحظه امکان شعله ور شدن جنگ میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله وجود دارد، گزارش داد: ما به سوی تابستان داغ دیگری در مرز با لبنان حرکت می‌کنیم؛ تابستانی که ارتشی‌ها امیدوارند که به سوی احتراق بزرگ کشیده نشود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.