براساس معاملات امروز بیش از ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۲۲۷ هزار و ۷۰۹ میلیارد ریال داد و ستد شد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) با چهار هزار و ۳۱۴ واحد کاهش به ۴۷۸ هزار و ۶۸۶  واحد و شاخص قیمت (هم‌وزن) با دو هزار و ۸۴۰  واحد افت به ۳۱۵ هزار و ۱۶۴ واحد رسیدند.

شاخص بازار اول پنج هزار و ۱۷۴ واحد و شاخص بازار دوم ۱۱ هزار و ۹۲۴ واحد افزایش داشتند.

علاوه بر این در بین تمامی نمادها، نماد فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با چهار هزار و ۳۸۶ واحد، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با دو هزار و ۹۹۲ واحد، پالایش نفت اصفهان (شپنا) با دو هزار ۸۵ واحد، گسترش نفت و گاز پارسیان (پارسان) با یک هزار و ۸۶۳ واحد، پالایش نفت تهران (شتران) با یک هزار و ۷۶۴ واحد و پالایش نفت بندرعباس (شبندر) با یک هزار و ۶۵۹ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند.

 در مقابل نماد ملی صنایع مس ایران (فملی) با دو هزار و ۸۳۷ واحد، بانک ملت (وبملت) با یک هزار و ۶۱۴ واحد،   پتروشیمی پارس (پارس) با ۹۸۹ واحد، بانک پاسارگاد (وپاسار) با ۸۴۰ واحد، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) با ۵۸۵ واحد، خدمات انفورماتیک (رانفور) با ۵۴۴ واحد و فولاد خوزستان (فخوز) با ۴۹۷ واحد با تاثیر منفی بر شاخص همراه بودند.

برپایه این گزارش، امروز نماد بانک ملت، بانک تجارت، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، بانک صادرات ایران و پالایش نفت بندرعباس در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.

گروه فرآورده های نفتی هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه ۸۸۸ میلیون و ۵۵۷ هزار برگه سهم به ارزش ۳۵ هزار و ۷۷  میلیارد ریال داد و ستد شد.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز بیش از ۹۲ واحد افزایش داشت و بر روی کانال ۱۸ هزار و ۱۵۷ واحد ثابت ماند.

همچنین در این بازار سه میلیارد و ۹۹۲ میلیون برگه سهم به ارزش بیش از ۹۱ هزار و ۹۲۱ میلیارد ریال داد و ستد شد.

امروز نمادهای سنگ آهن گهرزمین (کگهر)، پتروشیمی مارون (مارون)، سرمایه گذاری صبا تامین (صبا)، پلیمر آریاساسول (آریا) و  فولاد هرمزگان جنوب (هرمز) تاثیر مثبت بر شاخص این بازار را داشتند.

همچنین نماد هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)، پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، توسعه مولد نیروگاهی جهرم (بجهرم)، گروه توسعه مالی مهر آبندگان (ومهان)، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی (سمگا) و صنایع ماشین های اداری ایران (مادیرا) با تاثیر منفی بر شاخص این بازار همراه بودند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.