سعید رمضانی درخصوص اظهارات اخیر از سوی مسئولان برخی تیم‌ها مبنی بر تعطیل شدن رقابت‌های لیگ به دلیل شیوع کرونا گفت: قبل از شروع لیگ موضع خود را در این خصوص اعلام کرده بودیم و وقتی که اعلام شد بازی‌ها برگزار شود هم شرایط کرونایی شهر اهواز و استان خوزستان را گوشزد کردیم که دوستان بلافاصله موضع گرفتند.

او افزود: به هر ترتیب ما راهی اهواز شدیم و آن بلاها هم سرمان آمد که دو بازیکن و مربی خود را به دلیل محرومیت و برخی بازیکنان را به دلیل مصدومیت ناشی از آن بازی، مقابل سایپا هم در اختیار نداشتیم. در گرمای ۴۰ و چند درجه اهواز بازی کردیم و چه بسا بازیکنی از تیم ما الان بخاطر آن سفر کرونا گرفته باشد و حالا بعد از قرار گرفتن برخی تیم‌ها در جایگاه‌های بالای جدول، عده‌ای می‌گویند تیم ما ناقل است، لیگ را تعطیل کنید.

سرپرست تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: اینکه حالا، چون جایگاه تیم ما در فلان منطقه جدول قرار گرفته، بگوییم لیگ را تعطیل کنید، اجحاف بزرگی در حق استقلال و هوادارانش به شمار می‌آید. ما و هوادارانمان به هیچ وجه این موضوع را نمی‌پذیریم و بهتر است همه تیم‌ها مرد و مردانه تا پایان لیگ و جام حذفی حاضر شوند و باهم در زمین رقابت کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.