دکتر سیدهادی میرهاشمی با اشاره به حضور به موقع و تلاش عوامل امداد و نجات در محل حادثه انفجار کلینیک سینا اطهر، اعلام کرد: با وقوع حادثه، مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه نیز در کنار تیم امداد و نجات شهر تهران اقدامات لازم برای پذیرش مصدومین حادثه را انجام دادند.

وی بیان کرد: در این حادثه مراکز درمانی نزدیک محل حادثه از جمله بیمارستان شهدای تجریش برای هر نوع ارائه خدمات به مصدومان در وضعیت آماده‌باش کامل قرار گرفتند و ۹ مصدوم این حادثه به این بیمارستان منتقل شدند.

دکتر میرهاشمی افزود: با وقوع این حادثه ۱۸ نفر در محل حادثه و یک نفر در بیمارستان جان خود را از دست داد. ۱۷ نفر بصورت سرپایی در محل درمان و هشت مصدوم نیز پس از انتقال در بیمارستان بستری و تحت مراقبت قرار گرفتند که هفت نفر پس از مراقبت های لازم مرخص و یک نفر با حال عمومی مساعد در حال حاضر بستری است.

معاون درمان دانشگاه تأکید کرد: کماکان پیگیر روند شناسایی علت وقوع این حادثه دردناک هستیم و متعاقب آن درباره علت و ابعاد انفجار اطلاع‌رسانی لازم انجام می شود.

براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر میرهاشمی ضمن ابراز همدردی با خانواده جان‌باختگان حادثه کلینیک سینا اطهر، برای درگذشتگان این حادثه، رحمت و غفران الهی و برای مصدومان شفای عاجل مسألت کرد.

حادثه انفجار و حریق در کلینیک درمانی سینا اطهر در نزدیکی خیابان تجریش، شب گذشته ساعت ۲۰:۵۶، رخ داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.