علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در مسیر شمال به‌صورت پرحجم است.

وی با بیان اینکه با توجه به وضعیت ترافیکی معمولاً در ایام تعطیل و روزهای پایانی هر هفته بحث اجرای محدودیت‌های ترافیکی در دستور کار قرار می‌گیرد، افزود: محدودیت‌های ترافیکی با توجه به تعطیلات پیش‌رو از ظهر فردا سه‌شنبه ۱۳ خرداد آغاز شده و تا روز شنبه ۱۷ خرداد ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلی کماکان از محور هراز اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر فردا تا ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۷ خرداد ماه امسال ممنوع خواهد بود.

این مسؤول ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز شنبه از رودهن به شمال ممنوع شده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ همان روز از آب‌اسک به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه تا ساعت دو بامداد روز چهارشنبه از مرزن‌آباد به سمت تهران ممنوع شده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ همان روز از کرج به سمت شمال به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز شنبه از کرج به سمت شمال ممنوع شده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد تمامی تریلی نیز از ساعت ۸ تا ۱۲ روز شنبه ۱۷ خرداد ماه از شمال به سمت جنوب ممنوع خواهد بود.

این مسؤول با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی به‌صورت مقطعی اجرا می‌شود و احتمال دارد درصورت بروز ترافیک اجرای محدودیت در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: در این مدت تاکید ما به مردم و مسافران بحث مدیریت سفر است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.