علیرضا قدمی درباره آخرین وضعیت ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت سنگین است.

وی افزود: از اواسط هفته جاری شاهد افزایش حجم خودروها در محورهای مازندران بودیم که موجب افزایش ترافیک در محورهای خروجی استان شده است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد خودروها از ساعت ۱۳ امروز از کرج به سمت شمال ممنوع شد، اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ امروز از کرج به سمت مرزن‌اباد تا ساعت دو بامداد فردا به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسؤول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، گفت: محدودیت یک‌طرفه شدن محور کندوان روز شنبه نیز اعمال می‌شود.

قدمی به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز، افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ از آب اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود که این محدودیت تا ساعت دو بامداد روز بعد در دستور کار قرار دارد.

قدمی ادامه داد: محدودیت یک‌طرفه شدن محور هراز روز شنبه نیز اعمال خواهد شد.

وی بیان کرد: تردد تمامی کامیونت تا ساعت دو بامداد فردا و همچنین از ساعت ۶ تا دو بامداد روز بعد دز محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: باتوجه به بازگشت خودروها لازم است مسافران سفرهای خود را مدیریت کرده و برخی بازگشت از سفر را به فردا موکول کنند تا درگیر ترافیک نشوند.

قدمی یاداور شد: بحث محدودیت‌های مقطعی یک‌طرفه در محور کیاسر نیز در دستور کار قرار دارد که باتوجه به وجود روستاها اعمال این محدودیت در ساعات طولانی امکان‌پذیر نخواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: باتوجه به ترافیکی سنگین در محورهای مازندران لازم است مسافران از انحراف به شانه خاکی جاده پرهیز کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.