ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران درباره تعامل شورای شهری‌ها با مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر از نظر گرایش سیاسی مجلس دهم تفاوت چندانی با مجلس یازدهم ندارد ولی به طور کلی در مجلس دهم نمایندگان تهران اکثراً از طیف همسو با شورای شهری‌ها بودند.

وی افزود: نمایندگان شورای شهر در راستای تعامل با نمایندگان مجلس یازدهم گام برمی‌دارند چرا که این موضوع حائز اهمیت در اداره شهر است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: هر جناح تفکری در مجلس و شورا در صورتی که اصل را بر رعایت اداره امور شهر و ارتقاء کیفیت مردم بدانند اقدام موثری را انجام داده و می‌توانیم شاهد موفقیت‌های هر چه بیشتر در سطح شهر باشیم.

خداکرمی گفت: شخصا به تعامل  با ۳۰ نماینده تهران بسیار امیدوار هستم و بر همین اساس ان شاءالله مجمع نمایندگان شهر تهران جهت رسیدگی به امور پایتخت برگزار خواهد شد.

وی گفت:‌ تهران به دلیل اینکه پایتخت کشور است هر مشکل و اتفاقی در آن می‌تواند سایر شهرها را در بر می گیرد بنابراین تعامل نمایندگان شورای شهر و مجلس بسیار حائز اهمیت است و همه ما باید بر اساس شجاعت، خرد و عقلانیت اقدامات لازم را انجام دهیم.

این عضو شورای شهر تهران  بیان داشت:‌ رئیس مجلس سابقه شهردار بودن پایتخت را دارد و ما آمادگی داریم همکاری لازم را با نمایندگان مجلس داشته باشیم.

خداکرمی خاطرنشان کرد: رویکرد رئیس شورا و شهردار تهران نیز تعامل با نمایندگان مجلس است و آمادگی داریم که برای حل امور شهر تهران همکاری‌های تنگاتنگی علیرغم اختلاف سلیقه و تضارب اندیشه با نمایندگان مجلس داشته باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.