روستای غیزانیه در استان خوزستان مدت‌ها است که با مشکل کمبود آب شرب مواجه است به طوری که آب شرب این روستا هر چهار روز یک‌بار با چهار تانکر تامین می‌شود و زندگی مردم غیزانیه را با مشکل مواجه کرده است.

در سال‌های اخیر مسئولان با بازدید از این منطقه و اطلاع از مشکل بزرگ‌شان، وعده‌هایی را به مردم داده‌اند، اما در مقام عمل، مشکلی از زندگی مردم این منطقه حل نشده‌است.

به تازگی کاربران با داغ کردن هشتگ «غیزانیه» در فضای مجازی و انتشار توییت‌هایی، از مسئولان خواستار رفع مشکل حیاتی مردم این روستا شدند.

در پی این رویداد، مسئولان و چهره‌های سیاسی کشور نسبت به اعتراض مردم درباره تامین آب شرب غیزانیه واکنش نشان دادند. محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده منتخب مردم در مجلس یازدهم، در واکنش به اعتراضات اخیر مردم روستای غیزانیه برای تامین آب شرب این روستا رشته‌توییتی را منتشر کرد.

قالیباف در توییت خود، این مشکلات را حاصل ناتوانی مسئولان دانست و دولت را مسئول رسیدگی فوری به این موضوع معرفی کرد.

او اهمال در این زمینه از سوی دولت را غیرقابل پذیرش عنوان کرد و با اشاره به فعالیت جوانان جهادی در این منطقه در گذشته، آن‌ها را برای رفع مقطعی این مشکل تا اقدام جدی توسط دولت، حاضر در صحنه معرفی کرد.

"دو هزار نفر از بچه‌های جهادی با میدان‌داری شهید دهه هفتادی ‎شهید اژدری سه سال پیش در ‎غیزانیه فعالیت‌های خوبی انجام داده‌اند و در حد توان خودشان، نیاز‌های عمرانی را برعهده گرفته بودند. من هم همان سال برای عرض ادب خدمت مردم شریف و نجیب غیزانیه و تشکر از بچه‌ها به آنجا رفته بودم.

ولی الآن ناتوانی مسئولان باعث شده است که مشکلات ‎غیزانیه حل‌نشده باقی بماند. دولت، مسئول رسیدگی فوری به مشکل مردم است وهیچگونه اهمالی پذیرفته نیست وباید در قبال این بی‌توجهی پاسخگو باشد. تا دولت به خود بنجبد، إن‌شاء‌الله جوانان ‎جهادی به رفع مقطعی نیاز‌های مردم رسیدگی خواهند کرد. "

ناتوانی مسئولان باعث شده مشکلات غیزانیه حل نشده باقی بماند

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.