مارک کلاتنبرگ، داور انگلیسی بازی نهایی فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵ لیگ قهرمانان بین رئال و اتلتیکومادرید  به اشتباه خود علیه مردان دیه‌گو سیمئونه، اعتراف کرد.

در پایان این دیدار، رئال مادرید توانست در ضربات پنالتی، تیم سیمئونه را شکست دهد و یازدهمین عنوان قهرمانی خود در اروپا را به دست آورد. یکی از تصمیمات جنجالی و بحث برانگیز کلاتنبرگ  در این دیدار، پذیرفتن گل اول رئال بود که توسط راموس به ثمر رسید. حالا پس از گذشت چهار سال از آن دیدار، کلاتنبرگ معتقد است  تصمیم اشتباهی را در مورد آن گل اتخاذ کرد. 

او در مصاحبه‌ای گفت: در آن فینال، رئال مادرید در نیمه اول یک - صفر پیش افتاد اما آن گل کمی در شرایط آفساید به ثمر رسید؛  چیزی که  بین ۲ نیمه فهمیدیم. صحنه سختی بود و کمک من نتوانست آن را به درستی تشخیص دهد. در اوایل نیمه دوم، په په روی تورس خطا کرد و من یک ضربه پنالتی به سود اتلتیکو مادرید اعلام کردم.

او در ادامه افزود: په په  با خشم نزد من آمد و به زبان انگلیسی روان  گفت: «اصلا پنالتی نبود مارک» من در پاسخش گفتم  گل اول شما هم نباید صحیح اعلام می‌شد. این حرف من او را ساکت کرد. مردم شاید فکر کنند  این توجیه خوبی نباشد و این طرز فکر داوران نیست اما برای بازیکنان دلیل موجهی است. می‌دانستم  با گفتن چنین جمله ای در آن موقعیت، او تصمیمم را قبول می‌کرد. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.