در روز سی‌ام آوریل دو هزار و ۸۹۹ خدمه یک کشتی کروز آلمانی با نام «ماین شیف ۳» بعد از مثبت شدن آزمایش کرونای یک نفر از سرنشینان، در همان کشتی در سواحل دریای شمال این کشور قرنطینه شدند.

شبکه خبری چینی «سی‌جی‌تی‌ان» گزارش داد از کل خدمه این کشتی در پی مثبت شدن آزمایش یک نفر، تست کرونا گرفته شده و نتایج آن روز دوشنبه مشخص خواهد شد.

سرویس خبری چین به نقل از کنسولگری این کشور در هامبورگ اعلام کرد ۵۸ نفر از خدمه این کشتی چینی هستند که همه آنها در شرایط جسمانی خوبی هستند.

بنابر داده‌های امروز (یکشنبه) انجمن بیماری‌های عفونی «رابرت کخ»، ظرف ۲۴ ساعت گذشته، ۷۹۳ مورد جدید به مبتلایان به کرونا ویروس در آلمان افزوده شد تا مجموع مبتلایان به کرونا در این کشور اروپایی به ۱۶۲ هزار و ۴۹۶ مورد برسد. 

بنا به گزارش خبرگزاری رویترز،‌ طبق گزارش انجمن رابرت کخ، ظرف ۲۴ ساعت گذشته نیز ۷۴ نفر دیگر به قربانیان ویروس «کووید-۱۹» افزوده شده است تا مجموع قربانیان کرونا در آلمان ۶ هزار و ۶۴۹ نفر شود.

مقایسه آمار و ارقام ۲۴ ساعت گذشته انجمن رابرت کخ با آمار و ارقام یک روز قبل آن نشان می‌دهد که روند ابتلا و فوتی‌های کرونا در آلمان کاهش نسبی داشته است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.