حامد مظاهریان معاون شهردار تهران در بازدید از مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس آباد اظهار داشت: در سال‌های گذشته طی مراسمی از تعدادی از کارگران برگزیده شهرداری تقدیر به عمل می‌آمد اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و لغو برنامه‌های جمعی در شهرداری تهران، امکان برگزاری همایش تکریم کارگران فراهم نشد بنابراین تصمیم گرفتیم با اهدای هدیه به تمامی کارگران، از آنان تجلیل کنیم.

مظاهریان با اعلام ارتقای گروه شغلی کارگران قراردادی شهرداری تهران گفت: همزمان با سال جهش تولید و در راستای تجلیل و قدردانی از زحمات بی شائبه و فعالیت های موثر قشر خدوم کارگر شاغل در شهرداری تهران و همچنین رفع دغدغه های معیشتی آنان، گروه شغلی کارگران تحت پوشش موسسه هادیان شهر که در گروه های شغلی 1 تا 4 مشغول به خدمت هستند به گروه شغلی 5 افزایش و ارتقاء می‌یابد.

مظاهریان گفت: کارت هدیه ویژه ماه رمضان به کارگران اهدا می‌شود و تهیه بسته‌های بهداشتی نیز توزیع آن در هفته کارگر صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به تلاش‌های همیشگی کارگران در سازمان خدمات رسان شهرداری تهران اذعان داشت: کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری تهران در حوزه های پسماند، فضای سبز، میادین میوه و تره‌بار، گرم‌خانه‌ها و سامانسراها، مترو، فروشگاه‌های شهروند، بهشت زهرا، آتش نشانی، اتوبوسرانی و... به طور بی وقفه در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند و این تلاش‌ها در ایام کرونایی پایتخت افزایش نیز یافته است که جای تقدیر دارد.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران پیشرفت و توسعه کشور را مرهون تلاش و پشتکار کارگران دانست و تاکید کرد: نقش کارگران به عنوان موثرترین و کاراترین نیروهای محرکه جامعه، در فرایند تولید و اقتصاد کشور، نقشی سرنوشت ساز و بی بدیل بوده و پایه اقتصاد جامعه متکی به آنهاست بنابراین باید تلاش کنیم شرایط بهتر و قابل قبول‌تری برای آنان فراهم شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.