امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با حضور در پایگاه دریایی پسابندر ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف پشتیبانی رزمی، امکانات رفاهی، و پروژه‌های عمرانی در حال ساخت، آمادگی و توان رزمی کارکنان را مورد ارزیابی قرار داد.

دریادار خانزادی با اشاره به حضور مقتدرانه و تأثیرگذار نیروی دریایی ارتش در راستای اجرای فرامین و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در سواحل مکران، خاطر نشان کرد: همه ما موظفیم با اراده قوی و ایمان راسخ، منویات معظم له مبنی بر لزوم توسعه سواحل مکران را اجرایی کنیم تا بتوانیم گام‌های مؤثری درجهت توسعه و آبادانی سواحل مکران در مسیر پیشرفت برداریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: ارتقا برنامه‌های فرهنگی در جهت بالا بردن قدرت روحی و روانی و باورهای دینی برای کارکنان و خانواده‌ها، یکی از ارکان مهم در پیشبرد اهداف می‌باشد و سیر پیشرفت آن در نیروی دریایی ارتش تنها با وجود حضور گرم و صمیمی خانواده‌ها در کنار کارکنان محقق می‌شود واین امر مهم دراین نقطه مرزی کشور الحمدالله با برنامه‌های خوب عقیدتی سیاسی بیش از پیش در حال تقویت است.

بازدید از امکانات بهداشتی، پزشکی و عملیاتی در مقابله با ویروس کرونا و همچنین دیدار چهره به چهره با خانواده‌ها و کارکنان وظیفه از دیگر برنامه‌های فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایگاه دریایی پسابندر بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.