اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران حزب اظهار داشت: باتوجه به بیانات مهم رهبر معظم بمناسبت نیمه شعبان و شرایط کنونی جهان و نیاز جهانی به عدالت  و اخلاق و مواسات، انتظار امیدی برای نجات ملت های جهان از همه مشکلات و نجات از بلای جهانی کرونا دانست که ان شاءالله با ظهور منجی، جامعه مهدوی تشکیل شود. جامعه ای که پر از قسط و عدل توأم با معرفت الهی باشد.

وی در ادامه افزود: از همراهی و همکاری همه اقشار گوناگون ملت، به‌ویژه مجموعه درمانی کشور، تقدیر و تشکر داریم و این نمونه ای از جامعه مهدوی است که همه باهم در حل مشکلات می کوشند.

بادامچیان با تقدیر از خدمات دبیران حزب مؤتلفه در رابطه با کرونا گفت: به همه خانواده هایی که عزیزان خود را ازدست داده اند، ازجمله خانواده‌های اعضای فقید حزب مؤتلفه اسلامی تسلیت عرض می نمایم و از همه اعضاء و مسئولان مؤتلفه درخواست می کنیم که در این موقعیت حساس، خدمات خود را گسترش دهند و در یاری مردم برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی با همکاری با نهادهای خیریه و همیاری مردم برنامه ریزی و اقدام نمایند. بویژه قبل از ماه مبارک رمضان که آسودگی خاطر روزه داران تأمین گردد.

وی تأکید کرد: بحمدالله همبستگی اسلامی و ملی که در ایران برای عبور از بحران اقتصادی و معضل کرونا شاهد هستیم، حماسه ای بزرگ است که حاصل اندیشه مهدوی و تربیت مهدوی است.

بادامچیان با تجلیل از کادر درمانی کشور و مدافعین سلامت و تهیه کنندگان دارو، گروه های جهادی و سازمان های مردم نهاد و سپاه و ارتش و بسیج و نیروهای انتظامی افزود: این یکپارچگی همگانی را قدر بدانیم و آن را به همه سطوح تسری دهیم.

وی گفت: همه این جهاد و صمیمیت و خدمت باید در مشکلات اقتصادی حاصل از کرونا به کار گرفته شود و نیاز هست که قرارگاه مواسات راه اندازی شود. به ویژه به کارگران و کارکنان مؤسسات غیردولتی که درآمد محدود داشته اند یا بیکار شده اند یا مشکلات کارگاه ها و کارخانه ها و فروشندگانی که دچار مشکل شده اند، رسیدگی آبرومندانه و مکفی انجام گیرد. پیشنهاد ما تشکیل تعاونی های اسلامی محله ها با نظارت روحانیت محله است تا مانند سال ۵۷ ، همه باهم باشیم.    

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به پایان دوره دهم مجلس گفت: در این آخرین روزهای پایانی دوره دهم مجلس، نمایندگان آنچه می توانند در جهت مشکلات کشور گام بردارند. از منتخبین مجلس یازدهم هم درخواست می کنیم برای برنامه‌های پساکرونا تدبیر و تفکر کنند. به‌ویژه مسایل اشتغال، تعطیلی کارخانه ها  و کارگاه ها و بیکار شدن ها و مشکلات صادرات و واردات و مسایل بودجه ای و ارزی کشور.

وی همچنین دررابطه با بودجه عمومی کشور تأکید کرد: بودجه نویسی نیاز به تحول و بازنگری دارد و باید از حالا در تنظیم بودجه، متناسب با وضعیت کشور اقدام کرد و برای اصلاح بودجه ۹۹ و حتی متمم بودجه فکری کرد و حزب مؤتلفه اسلامی نیز نظرات خود را تقدیم خواهد کرد.

بادامچیان در ادامه با اشاره به سوء استفاده های کینه توزانه دشمنان اسلام و ایران و دروغ پردازی‌های رسانه‌های بیگانه از مسئله کرونا افزود: آنها جز رسوایی چیزی بدست نخواهند آورد؛ زیرا ملت ما در این ۴۰ سال این دشمنان را شناخته و دروغ سازی های آنها را می شنوند و بی اعتنا به آنها می‌نگرند.وضعیتی در مدیریت کرونا در کشورهای دیگر از جمله آمریکا و اروپا پیش آمده، ایران اسلامی نمونه ای از همبستگی و مدیریت و همراهی دولت و ملت و همکاری مردم با یکدیگر است و این ادامه خواهد یافت.

وی درباره تحولات عراق اظهار داشت: دولتی که با اراده ملت عراق بر سر کار آید، در پی خروج نیروهای آمریکایی از عراق و قطع امید دشمنان از این کشور مهم در منطقه باشد، مسلما مورد حمایت مردم خواهد بود.

بادامچیان در پایان با طلب علو درجات برای شهید سپهبد صیاد شیرازی گفت: او نمونه ای از یک افسر رشید اسلام و وفادار به نظام و انقلاب بود و هوشمندی او در کردستان و در عملیات مرصاد، از بزرگ ترین عملیات نظامی و ویژگی های مهم آن شهید عزیز بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.