در بین خودروهایی که نام آن ها در این فهرست آمده است قیمت هیچکدام از ۱۹ هزار دلار بالاتر نمی رود و جایگاه آخر این فهرست به خودرو سونیک شرکت خودروسازی شورولت اختصاص یافته است.

قیمت این خودرو ۱۶ هزار و ۷۲۰ دلار است و دارای یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، هات اسپات، پورت های یو اس بی و بلوتوث است و در تست ایمنی خودرو موفق به دریافت ۵ ستاره شده است.

پس از خودرو سونیک لقب ارزان ترین خودرو دنیا در سال ۲۰۲۰ به خودرو ریو شرکت خودروسازی کیا اختصاص یافته است این خودرو که ۱۵ هزار و ۷۵۰ دلار قیمت دارد به خاطر مصرف سوخت پایین معروف است.

 چهارمین خودرو ارزان قیمت دنیا در این فهرست تویوتا یاریس نام دارد که محصول شرکت خودروسازی تویوتا در سال ۲۰۲۰ است و در سال ۲۰۲۰ در تست ایمنی این خودرو موفق به دریافت ۵ ستاره شده است؛ قیمت این خودرو ۱۵ هزار و ۷۵۰ دلار است.

سومین خودرو ارزان قیمت دنیا محصول شرکت خودروسازی کره ای هیوندایی است نام این خودرو اکسنت است و قیمت آن تنها ۱۵ هزار و ۱۹۵ دلار است؛ این خودرو مجهز به یک صفحه نمایش ۵ اینچی است و سایر امکانات مثل بلوتوث و یا پورت یو اس بی را نیز دارا است.

دومین خودرو ارزان قیمت دنیا در سال ۲۰۲۰ ورسا نام دارد و محصول شرکت خودروسازی نیسان است؛ قیمت این خودرو ۱۴ هزار و ۷۳۰ دلار است و در تست ایمنی در سال ۲۰۲۰ موفق به دریافت ۴.۵ ستاره شده است.

سرانجام جایگاه ارزان ترین خودرو تولید شده در سال ۲۰۲۰  به خودرو اسپارک شرکت خودروسازی شورولت اختصاص یافته است این خودرو که تنها ۱۳ هزار و ۲۲۰ دلار قیمت دارد دارای یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، پورت های یو اس بی، بلوتوث و سیستم هات اسپات است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.