ماجرای خرید اسب سردار آزمون از استرالیا یکی از اتفاقات جالب توجه در هفته های اخیر بوده است و روزنامه دیلی تلگراف نیز با انتشار گزارشی به این موضوع پرداخته و نوشته است: آزمون زمانی تصمیم به این کار گرفت که به همراه مادرش فیلم Ride Like a Girl را تماشا کرد که داستان زندگی میشل پین و برادرش را نقل کرده است. بعد از دیدن این فیلم، آزمون در یک پیام اینستاگرامی به پین تبریک گفت و از او خواست تا یک اسب را برایش تربیت کند.

فیلم «مثل یک دختر سوار شو» ماجرای قهرمان میشل پین را به شکلی جالب توضیح داده و همچنین در ۵ آیتم مختلف کادیدای کسب جایزه بوده است.

میشل پین سوارکار ۳۴ ساله ای است که چهار سال پیش با قهرمانی در جام ملبورن کاپ، به اولین زنی تبدیل شد که برنده این تورنمنت شده است. او البته در این سال ها جنجال های زیادی را هم داشته که یکی از آن به مصدومیتش یک سال پس از قهرمانی مربوط می‌شود.

به گفته دیلی تلگراف هفته گذشته اسب ۵۰۰ هزار دلاری برای آزمون خریداری شد که این اسب کره یک ساله، در اختیار قهرمان اسب دوانی بریتانیا بود. پین درباره این موضوع پیش تر گفت: آزمون هیچ ارتباطی در استرالیا ندارد، اما توجه زیادی به مسابقات اسب‌دوانی در استرالیا دارد. او اسبی قهرمان در ایران دارد و می‌خواهد یک استرالیایی‌اش را هم داشته ‌باشد. او به طور کامل مسابقات اسبدوانی را زیر نظر دارد و شب‌ها برای تماشای مسابقات بیدار می‌ماند.

این در حالی است که قرار بود آزمون در ماه آپریل سفری به استرالیا داشته باشد اما شیوع ویروس کرونا مانع از این اتفاق شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.