ترور نوآ مجری معروف برنامه طنز تلویزیونی پربیننده «دیلی شو» در قسمت جدیدش که بخاطر بحران کرونا «دیلی شو با فاصله اجتماعی» نامگذاری شده رئیس جمهور آمریکا را بخاطر اقدام کند در مواجهه با شیوع کرونا به توله سگی تشبیه کرد که با یک اسباب بازی سرگرم شده است.

این مجری سرشناس با اشاره به افزایش آمار مبتلایان و مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا و واکنش و اقدامات کند ترامپ٬ در قالب طنز عملکرد ضعیف رئیس جمهور آمریکا را به انتقاد گرفت.

این کمدین سرشناس با ادبیات طنز خود و با اشاره به این واقعیت که کشورهای آسیایی بسیار بهتر از آمریکا به مبارزه با کرونا پرداخته اند گفت: کشوری مثل هنگ کنگ خیلی خوب توانسته شیوع ویروس کرونا را مهار کند. احساس خوشایندی نیست ولی این آسیایی ها چه کرونا باشد چه گودزیلا٬ هر وقت که فکر می کنند تمام شده٬ می بینی دوباره با یک فیلم سینمایی دیگر می آید.

وی در ادامه افزود: زمانیکه کشورهای آسیایی موج اول شیوع کروتا را مهار کرده و در مقابله با موج دوم هستند٬ برخی از دیگر کشورها هم درگیر موج دوم حماقت هستند. خوشم از برخی مردم آمریکا می آید که در حالیکه تا کنون ۲۰۰ هزار مورد ابتلا و ۴ هزار مرگ ناشی از کرونا داریم٬ سعی می کنند به هر نحوی خوش بگذرانند و در این شرایط در بوفالوی نیویورک از خانه ها بیرون آمده و بزن و برقص راه انداخته اند و اینچنین دارند فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می کنند.

وی افزود: این ترامپ لعنتی انگار بالاخره برای اولین بار از شیوع ویروس کرونا ترسیده است. و اگر آن را جدی بگیرد آن زمانیست که واقعا باید بترسیم! چون منظورم اینست که او هیچ چیز را جدی نمی گیرد. این درحالیست که بحران بسیار جدی است و کا شناسان اعلام کرده اند که تازه اگر بهترین تدابیر برای مهار کرونا اعمال شود باز حداقل بین ۱۰۰ تا ۲۴۰ هزار نفر جان خود را ازدست خواهند داد. و این خوش بینانه ترین برآورد است! 

مجری برنامه طنز دیای شو ادامه داد: اگر ترامپ در بدترین شرایط شیوع کرونا به راحتی حواسش پرت موضوعی دیگر می شود آنگاه معلوم می شود که آمریکا یک توله سگ را به عنوان رئیس جمهور دارد. بعد که آمریکا خواست به عراق حمله کند فقط کافیست یک اسباب بازی به سمت ترامپ بیاندازی و همان او را تا یک ‌ماه مشغول می کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.