جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: در ساعت ۱:۴۰ بامداد امروز یک مورد حادثه واژگونی خودرو در مسیر شمال به جنوب خیابان آیت الله سعیدی مقابل مترو آزادگان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه بلافاصله ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند، گفت: یک دستگاه خودرو پراید با ۳ سرنشین مرد حدود ۲۰ ساله به دلیل نامشخصی در مسیر خط ویژه اتوبوس کاملا واژگون و با جدول و نرده‌های وسط بلوار برخورد کرده بود. همچنین خودرو در مسیر جنوب به شمال در حال حرکت بوده و به دلیل نامشخص از مسیر منحرف شده و پس از برخورد با موانع وارد لاین مخالف شده بود.

او بیان کرد: علت اصلی این حادثه توسط عوامل پلیس راهور بررسی خواهد شد.

ملکی گفت: پیش از رسیدن آتش نشانان ۲ نفر از سر نشینان بیرون از خودرو بودند که آسیب شدیدی داشتند و یک نفر از آن‌ها در داخل خودرو محفوظ شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی لازم با تجهیزات خود، قسمتی از خودرو را برش دادند و فرد محفوظ شده را از وسیله نقلیه خارج کردند. هر ۳ نفر تحویل عوامل اورژانس داده شدند که پس از معاینات مشخص شد هر ۳ سرنشین جان خود را از دست داده‌اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.