آتشپاد دوم امیر عزیزی با اعلام این خبر گفت: بامداد امروز پنچ شنبه هفتم فروردین‌ماه در پی  تماس تلفنی شهروندان با سامانه  ۱۲۵ مبنی وقوع حادثه انفجار و توام با  آوار در یک ساختمان سه طبقه در بزرگراه شهید چراغچی ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران ۱۰ ایستگاه را به همراه تجهیزات ویژه  به محل حادثه اعزام کرد.

 مدیرعامل آتش‌نشانی شهر مشهد ادامه داد: با حضور نیروهای امدادی در محل مشخص شد به دلیل انفجار همراه با آوار یک ساختمان سه طبقه ، به صورت کامل فرو ریخته و تعدادی از ساکنان در زیر آوار محبوس شده اند.

 وی که خود فرماندهی این عملیات را برعهده داشت افزود: با توجه به محدودیت فضای عملیاتی بیش از ۵۰ آتش‌نشان با انجام عملیات آواربرداری  با استفاده از تجهیزات ویژه، پس از نزدیک به ۹ ساعت تلاش موفق به نجات معجزه آسای  یک دختر بچه و یک خانم که به شدت مجروح شده بودند از زیر آوار شدند. متاسفانه پیکر یک پسر جوان را نیز که به دلیل شدت حادثه در دم جان باخته بود از زیر آوار خارج و تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل شد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، عزیزی خاطرشان کرد: علت اصلی این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.