اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صبح امروز (سه شنبه) در تماس تلفنی با استانداران فارس، بوشهر و کرمان، ضمن دریافت گزارش آخرین وضعیت سیل و آبگرفتگی در استان‌های فارس، بوشهر و کرمان، از استانداران این استان‌ها خواست با بکارگیری و بسیج همه امکانات و ظرفیت استان، تمام تلاش خود را برای کمک به سیل زدگان، رفع آبگرفتگی معابر و جلوگیری از بروز خسارات بیشتر به کار گیرند.

وی بسیج امکانات و آماده باش کامل نیروهای امدادی استان تا عادی شدن وضعیت را ضروری دانست و بر لزوم انجام اقدامات و تمهیدات لازم برای کاهش خسارات و آسیب به زیرساخت‌ها و منازل مردم تاکید کرد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین در این تماس‌های تلفنی از آخرین تعداد مبتلایان، بهبود یافتگان و جانباختگان بیماری کرونا مطلع شد و در جریان اقدامات صورت گرفته این سه استان برای پیشگیری، مدیریت و مقابله با کرونا قرار گرفت.

استانداران فارس، بوشهر و کرمان نیز در این تماس‌های تلفنی، ضمن ارائه گزارش از آخرین وضعیت خسارات ناشی از سیل و اقدامات این استان‌ها برای پیشگیری از بروز خسارات و کمک به سیل زدگان، به ارائه توضیحات به معاون اول رئیس جمهور در خصوص آخرین اقدامات برای پیشگیری، مدیریت و مقابله با بیماری کرونا و آخرین وضعیت بهداشتی و درمانی استان‌های متبوع خود پرداختند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.