سید محمدعلی ابطحی، عضو مجمع روحانیون مبارز در اینستاگرام خود، خاطرات روزهایی که به علت کرونا در خانه به سر می برد را منتشر کرده است. بخشی از این خاطرات را در ادامه می خوانید.

*امروز یک هفته شد که در خانه مانده ایم. البته در سایه بازنشستگی و بیکاری. روزهای غریبی است.بچه ها و نوه ها نمی آیند و ما نمی رویم.

*یک هارد خریده ام با هزارتا فیلم وسریال. فعلا سریال برکینگ بد را  شروع کرده ام. هفته پیش سریال خانواده مدیچی را دیده بودم. یک بخش آن مربوط به وبا در ایتالیا بود. مناظر وحشتناک آن سریال جلو چشمم رژه می رود. کاش ندیده بودم.

* با واسطه احوال آقای خاتمی را پرسیدم. هم حالش خوب بود و هم مراقبت های لازم را می کند.خوشحال شدم.

* دوستانه با یکی از مسئولان وزارت بهداشت حرف زدم. می‌گوید پاکستان و افغانستان و ترکیه کرونایی هاشان را اعلام نمی کنند. می  گفت در قم که ایرانی ها کمتر به حرم می روند، پاکستانی ها حرم را پر می کنند. احتمالا سازماندهی مذهبی شده اند.

* در خبرها بود که لیس مال حرم قم،‌ به دیدار یکی از مراجع تقلید رفته است. اصل ماجرا  را نمی دانم به تحریک کی بوده است . اما معلوم است که نمی خواهند از این تندروهای مذهبی حمایت حکومتی شود.

* به یکی از دوستانم که نماینده مجلس است زنگ زدم. او هم کرونایش مثبت بوده ولی از بس اعلام کرونایی شدن خز شده  گفت توی خانه خود را قرنطینه کرده ام  و به کسی نگفتم.

*بساط جوک سازی در بحران هم مزه این روزهاست. یکی از قول خانمی نوشته بود که این رروزهای قرنطینه جاهایی را در خانه کشف میکنیم که توی سند خانه هم نوشته نشده.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.