بخشی از گفتگو  با اکبر ترکان در واکنش به ادعای مصباحی مقدم مبنی بر افزایش سبد رأی ۱۶ میلیونی اصولگرایان و پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آینده را بخوانید؛

*اصلاح‌طلبان می‌گویند در ۲۲۰ حوزه کاندیدا نداشته‌اند و کاندیداهای آنها تایید نشده‌اند بنابراین در بسیاری از حوزه‌های انتخابیه دو اصولگرا با یکدیگر رقابت کردند که هر کدام از آنها برنده میدان شود به حال آنها فرقی ندارد این شیوه پیروزی این دوره جریان اصولگرا بوده است و مبارکشان باشد، آنها راست می‌گویند اگر انتخابات ۱۴۰۰ هم به همین روش برگزار شود آنها پیروز میدان می‌شوند، در واقع اگر با همین همکاری شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری هم شرکت کنند بازهم پیروز میدان می‌شوند.

*اصلاحات هیچ راهی ندارد و شورای نگهبان در ۱۴۰۰ هم به همین روشی عمل می‌کند که امسال هم آن را مبنی قرار داد. 

* باید برای حفظ اصل نظام در انتخابات شرکت کنیم،  وظیفه ما این است که وضعیت نظام را در فشار فعلی درک کنیم و کسانی که به انقلاب علاقه مند هستند باید در هر شرایطی پای صندوق‌های رای بیایند تا دچار خود تحریمی نشویم.

* اصلاح‌طلبان هنوز هم در جامعه با اقبال عمومی مردم مواجه هستند، اصلاح‌طلبان عقبه اجتماعی خود را از دست نداده‌اند و همان‌هایی که در انتخابات ۸۸ شرکت کردند هنوز هم به رای خود معتقد هستند همان تعدادی که رای داده‌اند هنوز هم از عقبه اجتماعی اصلاح‌طلبان هستند.

*اقبال عمومی جریان اصلاحات هنوز هم با سال ۸۸ برابری می‌کند و آمار مبنی بر افت سرمایه اجتماعی این جریان را غلط می‌خواند.

* از اصلاح‌طلبانی که سال ۸۸ رای داده‌اند کسی را سراغ دارید که امروز طرفدار احمدی نژاد باشد؟ بنابراین جمعیت اصلاح‌طلبان هنوز هم همان میزان سال ۸۸ است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.