ناصر ایمانی در بخشی از میزگرد با عطریانفر که پیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی در کافه خبر خبرگزاری  خبرآنلاین، برگزار شد با اشاره به اعتراض هایی که به نحوه بررسی صلاحیت ها توسط شورای نگهبان می شود، گفت: ۲۵ سال است که بحث رد صلاحیت ها وجود دارد، همیشه در هر دوره هم بوده و همه هم می دانیم که وجود دارد. سال های قبل هم اصولگرایان و هم اصلاح طلبان می دانستند که بحث رد صلاحیت وجود دارد و این پدیده جدیدی نیست.

وی ادامه داد: نکته دوم اینکه با این قانون انتخابات یک بخش عمده ای از موضوع دست شورای نگهبان نیست، بلکه سر قانون ‌انتخابات است. آقایان قانون انتخابات را در این ۴ سال گذشته اصلاح نکرده اند که باید می کردند چون اولا به لحاظ تعداد یک سن گذاشته اند و یک مدرک تحصیلی، طبیعی است که ۱۶ هزار نفر ثبت نام کنند.

وی با انتقاد از عملکرد فراکسیون امید در مجلس دهم، افزود: همین آقایان فراکسیون امید چرا در این ۴ سال این قانون را تغییر نداده اند؟ تلاششان را می کردند و به بن بست می خوردند و بعد می گفتند ما تلاش خود را کردیم. 

این تحلیلگر سیاسی اصولگرا گفت:من اعتقاد دارم کارآمدی اقلیت اصلاح طلب مجلس قبل به نسبت از اکثریت فراکسیون امید مجلس بیشتر بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.