دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در پاسخ به پیام امروز رهبر معظم انقلاب و تشکر ایشان از تلاش‌های مسئولان وزارت بهداشت و همچنین پزشکان و پرستاران و سایر نیروها در مقابله با ویروس کرونا، نامه نوشت.

متن این نامه به شرح ذیل است:

حضرت  آیت‌الله العظمی خامنه ای

مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)

با سلام و تقدیم  احترام

پیام­ امید­بخش­، پدرانه­، مهربانانه و سرشار از صفای حضرتعالی همکاران عزیزم را که در سراسر کشور، شبانه‌­روز و بی‌­هراس دل به دریای بلا زده‌­اند تا هموطنان نازنین گرفتار در گرداب بیماری نوپدید را برهانند سراپا شوق و امید و سپاس کرد و خستگی روز و شب­­های نفس­گیر و جانکاه را از جسم و جانشان زدود و این فرزند کوچک و سرباز خدمتگزارتان را بیش از پیش شرمسار محبت­­های بیکران‌تان نمود.

امسال سربازان و افسران ارشد نظام سلامت با دل‌ ­زدن به موج سیلاب­­های بهاری و جانفشانی در آنفلوانزای پائیزی، لحظه‌­ای از کنار مردم و بیماران نیازمند دور نشدند و با تلاش بی‌­وقفه در کاهش مرگومیرها افتخاراتی بی‌­بدیل آفریدند که سازمان­‌­های بین‌­­­المللی را در اوج تحریم‌­های ظالمانه شگفت‌­زده کرد و این بار نیز شیرزنان و بزرگ­­مردان عرصه بهداشت و درمان جان بر­کف می‌­روند تا با شکست هرچه زودتر بیماری افتخاری نو در تاریخ کشور عزیزمان بیافرینند و پیام محبت‌­آمیز و دلگرم‌­کننده حضرتعالی نفس تازه‌­­­­­شان بخشید ­تا آهنگ گام­های شتابانشان تندتر و زمان سلطه‌­شان بر عامل بیماری‌­زا کوتاهتر شود.

علیرغم رنجی که از رنجوری مردم می‌­کشیم وفاق و همدلی ملی بین همه دستگاه­های اجرائی­­­، رسانه ملی­­­، ­نیروهای مسلح، سازمان­های مردم‌­نهاد و مردم عزیز کشورمان در کنار خدمتگزاران عرصه سلامت با شعار" کرونا را شکست می‌­­دهیم"نمایش بی‌­­بدیلی است که بی‌­تردید با به زانو درآوردن هرچه زودتر بیماری، جهانیان را شگفت‌­زده خواهد کرد.

امروز فرزندان و سربازان حضرتعالی به عنوان مدافعان سلامت در کنار مدافعان حرم و پیروان فرهنگ ایثار و جهاد می‌­­کوشند تا با لطف پروردگار هرچه زودتر خبر خوش مهار بیماری را به­ استحضار فرمانده خویش برسانند.

انشاء الله دعای خیر حضرتعالی و مردم شریف و مومن در لیلة‌الرغائب­، جهت دور شدن بیماری و بلا از جان مردم عزیز سرزمینمان و افزایش توان تلاشگران عرصه سلامت کارگشا خواهد بود.

طول عمر با برکت و تندرستی حضرتعالی را از خداوند بزرگ مسئلت دارم .

سعید نمکی_وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.