گل گهر سیرجان و استقلال از ساعت ۱۶ در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر و در غیات تماشاگران به میدان رفتند که نیمه نخست این بازی بدون گل به پایان رسید. این بازی بخاطر جلوگیری از شیوع کرونا بدون تماشاگر برگزار شد.

موقعیت‌های حساس

بازی به صورت آرام از سوی هر دو تیم آغاز شد اما بعد از گذشت چند دقیقه، استقلالی‌ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حملات خود را از جناحین آغاز کردند اما پیشتازی استقلال ادامه دار نبود و مجددا بازی به تعادل رسید. هر دو تیم تا دقیقه بیست نفوذهایی روی دروازه همدیگر داشتند که خطری در پی نداشت. 

در دقیقه ۲۱، پاس عالی سید حسین حسینی از مقابل دروازه به میانه زمین گل گهر موجب خلق صدحمله برای استقلال شد و مهدی قائدی با عبور از بازیکن مقابل خود به دروازه رقیب رسید اما شوت او را بشاگردی به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۲۹ ارسال بازیکنان گل گهر به روی دروازه به منشا رسید و ضربه سر او به سمت دروازه استقلال با برخورد به چشمی به کرنر رفت تا دروازه حسینی بسته بماند. 

جدی‌ترین موقعیت استقلال در ۳۲ خلق شد که ضربه زمینی و آرام شاکری در موقعیت مساعد از داخل محوطه جریمه به راحتی توسط حسینی دفع شد. 

در دقیقه ۳۷، برخورد توپ به دست پورعلی منجر به خطای هند در فاصله ۲۰ متری برای استقلال شد اما ضربه پای چپ میلیچ به بیرون از چارچوب دروازه رفت. در ادامه و در دقیقه ۴۰، ضربه سر عالی مطهری را بشاگردی با یک سوپر واکنش دور کرد و سپس شوت رضاوند را نیز مهار کرد.

تلاش دو تیم در نیمه نخست بدون عبور توپ از خط دروازه‌ها به پایان رسید تا شاگردان فرهاد مجیدی و مجید جلالی شانس خود را در نیمه دوم بازی دنبال کنند.

ترکیب گل گهر: مهرداد بشاگردی، سیدعبدالله حسینی، رضا علیاری، سیدعلیرضا ابراهیمی، یوسف وکیا، احمدرضا زنده روح، امین پورعلی، بهنام برزای، سجاد آشوری، گادوین منشا، یونس شاکری.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، نیکولای بودوروف، روزبه چشمی، هروویه میلیچ، ووریا غفوری، علی کریمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی قائدی، ارسلان مطهری.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.