در جریان هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود که نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر آبی پوشان تهرانی به پایان رسید.

برای استقلال در این دیدار محمد دانشگر در دقیقه ۲۸ گلزنی کرد.

در ۱۵ دقیقه نخست این دیدار، شاهد بازی پایاپایی بودیم و با وجود اینکه آبی پوشان استقلال سعی داشتند با طراحی حملاتی دروازه ذوب‌آهن را با خطر روبه‌رو کنند اما عملکرد خوب سفیدپوشان ذوب‌آهن، اجازه نداد شاگران مجیدی در همان ابتدای کار به گل برسند.

در ادامه این دیدار این سفیدپوشان ذوب‌آهن بودند که سعی داشتند بازی را کنترل کنند و خطری را روی دروازه استقلال ایجاد کنند اما تراکم بازیکنان استقلال در خط دفاع اجازه نداد آن‌ها فرصت گلی ایجاد کنند.

در دقیقه ۲۸ علی کریمی توپ را بلند روی دروازه‌ ذوب آهن ارسال کرد و روزبه چشمی با یک ضربه سر دروازه را هدف قرار داد اما توپ او به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و در ادامه محمد دانشگر توپ برگشتی را به گل تبدیل کرد.

در ادامه این دیدار شاگردان مجیدی در دقیقه ۳۶ صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و وریا غفوری قصد داشت با استفاده از این فرصت دروازه ذوب‌آهن را باز کند اما شوت او با برخورد به دیواره دفاعی به کرنر رفت.

در دقیقه ۳۸ روی یک حرکت خوب توسط بازیکنان ذوب‌آهن، با یک پاس در عمق احسان پهلوان با حسینی تک به تک شد اما واکنش بسیار خوب دروازه‌بان استقلال اجازه نداد این موقیت ذوب‌آهنی‌ها به گل تبدیل شود.

در اواخر این نیمه تلاش دو تیم برای گلزنی حاصلی نداشت تا بازی با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان در این نیمه به پایان برسد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، شاهین طاهرخانی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، علی کریمی، آرش رضاوند، علی دشتی و ارسلان مطهری.

ترکیب ذوب‌آهن: مهدی خلیل، وفا هخامنش، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، فرشاد محمدی‌مهر، مسعود ابراهیم‌زاده، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، دارکو بییدوف.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.