علی‌اصغر یوسف‌نژاد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی این تذکرات کتبی را به شرح ذیل قرائت کرد.

حسن نوروزی به رییس جمهور: علت کم‌شدن بنزین از کارت سهمیه‌ای سوخت و محاسبه مصرف بنزین براساس مضربی از اعداد ۳.۹۹ موجب نارضایتی مردم شده است.

علی کرد به وزیر کشور: چرا خسارت ناشی از بارندگی و سیل‌های سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در حوزه انتخابیه پرداخت نشده است، به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در آسفالت کردن جاده‌های روستایی در حوزه انتخابیه، به رییس جمهور: لزوم توجه به مردم آسیب دیده ناشی از سیل در سیستان و بلوچستان و اقدام عملی دولت در زمینه‌ مسکن، فضای آموزشی، راه‌های دسترسی، کشاورزی، دامپروری و معیشت.

سید ناصر موسوی لارگانی به رییس جمهور: لزوم خروج دولت از  ان پی تی در صورت گستاخی آمریکا و اروپا، به وزیر ورزش: لزوم بررسی علل افزایش مهاجرت ورزشکاران و قهرمانان ملی ایران به کشورهای دیگر و جلوگیری از تکرار این اتفاقات، به وزیر صنعت، معدن و تجارت: علت بی‌توجهی به مکالمات وزارت جهاد کشاورزی و تاکید بر اقدام غیرکارشناسی در خصوص تامین گروه مونوکلسیم فسفر از گروه یک به گروه دو، به رییس جمهور و وزیر اقتصاد: لزوم اصلاح ساختاری اقتصادی کشور و جلوگیری از خلق رکوردهای فاجعه‌بار مانند رکورد بیکاری و رشد اقتصادی منفی.

تاج‌الدین به همراه سه نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: علت نقض ماده هفت قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در بخشنامه مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن.

نجفی و جعفرزاده به وزیر راه و شهرسازی: لزوم اجرای اثربخش و کارآمدتر وظایف وزارتخانه در قبال صنعت هوایی کشور و حمل و نقل جاده‌ای.

حاجی دلیگانی به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم بررسی علت افزایش سرسام‌آور قیمت ورق‌های فولادی میلگرد و آهن‌آلات که طی سه ماه گذشته بازار را متلاطم کرده است، در شرایطی که مولفه‌های تولید مانند سنگ‌آهن، کارگر، قیمت برق و گاز هیچ افزایش قیمتی نداشته است.

کوچکی‌نژاد به وزیر نیرو و وزیر کشور: علت عدم اتخاذ تدابیر لازم جهت حل مشکل ناشی از برف اخیر در گیلان، به وزیر صنعت، معدن و تجارت: علت عدم کنترل و نظارت بر قیمت کالاها به ویژه خودرو که باعث افزایش قیمت‌ها شده، به وزیر راه و شهرسازی: علت عدم تامین امکانات لازم در برف اخیر برای مردم استان گیلان به ویژه شهرستان رشت که باعث ایجاد خسارت و مشکلاتی برای مسافرین شده است.

قاضی‌پور و محجوب به وزیران کشور، اقتصاد و راه و شهرسازی: تسریع در رسیدگی به زلزله روز گذشته آذربایجان غربی، به وزیر کار: تسریع در تصمیم‌گیری در مورد دستمزد سال ۱۳۹۹ و توجه به مبلغ دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به عنوان پایه حقوق.

حبیب‌الله دهمرده به وزیر نفت: چرا نسبت به افزایش سهمیه و کاهش قیمت بنزین در نقاط فاقد گاز اقدام لازم صورت نمی‌گیرد.

سید هادی بهادری به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در حفاری تونل قطعه ۳ آزادراه ارومیه به تبریز.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.