غلامحسین محمدی در حساب توئیتری خود با انتشار نامه پیروز حناچی به وزیر بهداشت نوشت: شهرداری تهران در موضوع مبارزه با شیوع ویروس کرونا تابع تصمیمات وزارت بهداشت است.

وی نوشت: تعطیلی یا کاهش خدمات در بخش حمل و نقل عمومی، فرهنگی، ورزشی و اداری تنها با مجوز این وزارتخانه ممکن است و البته شهردار تهران طی نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت خواستار رفع ابهام درباره وظایف شهرداری شد.

در این نامه که محمدی آن را منتشر کرد آمده است : خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به رفع ابهامات و اشکالات مربوطه در حوزه آخرین نسخه دستورالعمل کشوری کرونا، اقدام شود که بر این اساس از وزارت بهداشت درخواست شده است که شیوه‌نامه اختصاصی مراقبت و کنترل بیماری کرونا برای مراکز تحت پوشش و ناوگان حمل و نقل شهرداری تهران تهیه و ابلاغ کند.

همچنین در این نامه شهردار تهران خواستار معرفی نماینده‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی برای حضور در اماکن پر تردد و همچنین استقرار نماینده مقیم وزارت بهداشت در سامان سرای لویزان و خاور شهر و همچنین تعیین تکلیف وضعیت یا ادامه فعالیت مجموعه‌های ورزشی، خانه‌های کودک، نمایشگاه‌های بهاره و ... شهرداری درخواست شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.