یوسف داودی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توانست با کسب اکثریت آراء از حوزه انتخابیه سراب و مهربان به مجلس راه یابد.

 تا زمان ارسال این گزارش، نتایج رسمی این مرحله از انتخابات از سوی فرمانداری شهرستان سراب اعلام نشده است. اما نصیر پور در تلگرام با انتشار پیامی پیروزی داودی را پذیرفت.

مجید نصیر پور در این پیام آورده است:

سلام و شب دوستان بخیر انتخابات با تمام فراز و نشیبش به هرحال تمام شدنیست و اعتماد به خواست خداوند و اراده  مردم وظیفه ماست و حال که تقریبا نتیجه قطعی انتخابات در شهرستان سراب مشخص گردیده برخود لازم میدانم اولا به جناب دکتر داودی تبریک گفته و صمیمانه ارزوی توفیق نمایم و همچنین از کلیه کاندیداها بابت تلاششان قدردانی نموده و از عوامل اجرایی و نظارتی  نیز تجلیل نمایم و از شورای محترم نگهبان هم در خصوص دقت در عملشان سپاسگزاری نموده وسپاس اصلی را از عموم مشارکت کنندگان در یازدهمین دوره انتخابات در این حوزه از جمله آنانیکه صادقانه رای به اینجانب دادن تشکر و قدردانی داشته باشم امیدوارم همگان سربلند باشید.

براساس این گزارش، یوسف داودی نماینده فعلی مردم سراب و مهربان ( مستقل ) توانست با شکست دادن مجید نصیرپور اصلاح طلب به مجلس یازدهم راه یابد.

این گزارش می افزاید، بعد ۲۰ سال یک نماینده در سراب دوباره انتخاب شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.