سرهنگ اکبر نصرتی افزود: پس از برگزاری انتخابات، برخی افراد اقدام به شایعه‌سازی در خصوص نتایج انتخابات می‌کنند که با آنها برخورد می‌شود.

وی اظهار داشت: شهروندان توجه داشته باشند که اعلام نتایج انتخابات توسط مسوولان دولتی و از طریق خبرگزاری‌های رسمی صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: چنانچه کسانی با انگیزه‌های مختلف در فضای مجازی، قبل از اعلام رسمی نتایج شمارش آرا توسط مسوولان، اقدام به انتشار اخبار کذب و شایعه‌پراکنی در خصوص تعداد آرا و نتایج انتخابات کنند، با هماهنگی مقام قضایی در آذربایجان‌غربی برابر مقررات تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، برخی کانال‌ها در فضای مجازی پیش از اعلام نتایج و پایان رای‌گیری اقدام به انتشار برخی مطالب کذب در فضای مجازی می‌کنند که اذهان عمومی را مغشوش می‌کند.

۲ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۶۵۶ نفر در آذربایجان‌غربی طی انتخابات روز جاری واجد شرایط رای دادن هستند که از این میزان ۴۹.۷۵ درصد مرد و ۵۰.۲۵ درصد زن می‌باشند.

۱۲ نفر از این استان راهی مجلس یازدهم می‌شوند که از این تعداد سه نفر سهم ارومیه و یک نفر سهم هرکدام از حوزه های انتخابیه ۹ گانه دیگر شامل «سلماس»، «خوی و چایپاره»، «ماکو، شوط، پلدشت و چالدران»، «مهاباد»، «بوکان»، «میاندوآب»، «نقده و اشنویه»، «شاهین‌دژ و تکاب» و «پیرانشهر و سردشت» است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.