امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در جمع فرماندهان و مدیران ارتش در کرمان با تاکید بر اهمیت حضور در انتخابات گفت: حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، خنثی کننده توطئه‌های دشمنان و بیانگر احساس تعلق خاطر مردم به کشور عزیزمان ایران است.

وی افزود: مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی همواره با حضور به موقع خود در مناسبت‌های ملی و مذهبی و در صحنه‌های حساس، پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی اعلام کرده‌اند.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: امروز دشمن آشکارتر از قبل به دشمنی و مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخته و دشمنی خود را نمایان‌تر کرده است.

وی تصریح کرد: امروز دشمن با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، اعمال تحریم‌های ظالمانه و زیر سوال بردن مبانی اصوالی جمهوری اسلامی، درصدد ایجاد تردید در ملت عزیر و تضعیف کشور عزیزمان است.

سرلشکر موسوی با تاکید بر اهمیت انتخابات و لزوم حضور گسترده عموم مردم در آن گفت: حضور گسترده در انتخابات، موجب تحکیم نظام جمهوری اسلامی و جواب دندان‌شکن به اقدامات و توطئه‌های استکبار جهانی و ایجاد همبستگی ملی است و بر همگان فرض است که با حضور گسترده علاوه بر ناامید کردن دشمنان، در سرنوشت خود نیز سهیم باشند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.