امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، صبح امروز در حاشیه جلسه هیأت وزیران و در جمع خبرنگاران پیرامون ضرورت مشارکت مردم در انتخابات دوم اسفند با بیان اینکه انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلاب جهان است و همه ارکان این انقلاب از شروع، استمرار و ادامه آن به حضور مردم بستگی دارد، گفت: از مصادیق بارز این حضور، حضور در انتخابات است. در این دوره دشمن تمام تلاش خود را انجام داده تا حضور مردم را مخدوش کند در حالی که ما دشمن را یکپارچه میبینیم.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از خبرگزاری فارس بخوانید؛

*گزارشی را می دیدیم که می گفت کنگره آمریکا تقریبا به ازای هر روز کاری خود یک طرح علیه جمهوری اسلامی ایران داشته و در یک سال گذشته حدوداً ۱۱۵ طرح علیه جمهوری اسلامی ایران داشته که برخی از آنها تصویب شده و برخی تصویب نشده است.

* در چنین شرایطی داشتن یک مجلس قدرتمند، دشمن شناس، بصیر و در عین حال حامی انسجام و وحدت داخلی می تواند به قدرت مردم افزون شود، انشالله با این کار یک بار دیگر حمایت و پشتیبانی مردم از جمهوری اسلامی ایران رقم خواهد خورد.

*{ پیرامون تاثیر میزان مشارکت مردم در انتخابات بر بحث امنیت}: امنیت جمهوری اسلامی ایران هم یک امنیت متکی به مردم است و عقبه راهبردی نیروهای مسلح در بین مردم است و حضور مردم در انتخابات می تواند برای کشور امنیت آفرین باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.