«مهدی چمران» روز سه شنبه در مرکز همایش های تهران گفت:لیست دادن هنر نیست و نباید مقابل دنیای استکبار متفرق باشیم.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی وجود لیست‌های متعدد را عامل پایین آمدن آرای منتخبان مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: فرصت را از دست ندهیم و در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنیم تا به حسرت از دست دادن انتخابات تا چهار سال آینده مبتلا نشویم.

رییس پیشین شورای‌عالی استان‌ها لازمه قوی شدن کشور  را داشتن مجلس قوی دانست و تاکید کرد: نمایندگان قوی دارای برنامه می‌توانند مجلس قوی را تشکیل دهند.

چمران خاطرنشان کرد: برنامه‌های نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آماده است که در صورت راهیابی به مجلس، حتی اگر دولت آنها را ارائه نکند به شکل طرح ارائه خواهند شد.

وی با بیان اینکه تک رای دادن به جایی نخواهد رسید، گفت: در تهران، لیستی رای داده می‌شود و باید برای مردم این موضوع تبیین شده و تلاش شود به افراد فهرست رای داده شود تا افراد صاحب صلاحیت با رای بالا وارد مجلس شوند.

رییس اسبق شورای شهر تهران تصریح کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تلاش کرده بهترین نامزدها را به مردم معرفی کند تا با مجلس قوی از کم کاری عبور کنیم و مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم.

چمران، شعار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مبنی بر «ایران سربلند» و حل مشکلات اقتصادی را نتیجه نظرسنجی‌ها عنوان و تصریح کرد: باید افراد شجاع، کارآمد و متدین و افرادی که بتوانند مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند، وارد مجلس شوند.

وی، حل مشکلات اقتصادی با وجود فشارهای خارجی را ممکن دانست و خاطرنشان کرد: با وجود حمایت قدرت‌ها از صدام، در دفاع مقدس توانستیم کشور را اداره و پیروز شویم و اکنون هم می‌توانیم.

این فعال اصولگرا با بیان اینکه قوه قضاییه تحول و اصلاحات خوبی انجام داده است، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری گذشته گفته بودند آقای رییسی رییس جمهوری شود خیابان‌ها را دیوار می‌کشد و ورزشگاه‌ها را چنین و چنان می‌کند اما دیدیم که چه تحولات مثبتی در کشور و در حوزه قضایی ایجاد کرد.

چمران تصریح کرد: بر اساس گزارش‌ها، ۴۹ هزار میلیارد تومان پول‌های بیت المال در این مدت کوتاه به خزانه برگشته است که از میزان یارانه‌ها بیشتر است.  

وی، میزان زمین‌خواری‌هایی که توسط قوه قضاییه به دولت یا صاحبان آنها برگشته است، را به اندازه نصف تهران عنوان کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.