یکصد و چهل و یکمین آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (تولیمو) به روش الکترونیکی، صبح روز پنجشنبه اول اسفند در تهران برگزار می شود. آن دسته از داوطلبانی که متقاضی برگزاری آزمون بوده و در زمان مقرر نسبت به ثبت نام در سایت این سازمان اقدام نموده­‌اند برای شرکت در جلسه آزمون باید ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه به مرکز برگزاری آزمون که در زمان ثبت نام انتخاب نموده‌اند، مراجعه کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ کلیه داوطلبان باید قبل از شروع فرآیند آزمون (ساعت ۸صبح) در محل حوزه امتحانی مربوطه حضور داشته باشند و عدم حضور به موقع و تاخیر بیشتر از ۱۵ دقیقه منجر به لغو آزمون متقاضی خواهد شد، از آنجائیکه آزمون به صورت الکترونیکی و از طریق رایانه برگزار می شود برای داوطلبان کارت ورود به جلسه پیش بینی نشده و نیازی به ارائه کارت شرکت در آزمون در این روش نیست. به همین جهت داوطلبان باید با کارت شناسایی معتبر (کارت ملی یا شناسنامه عکس­دار و یا گذرنامه) به حوزه مراجعه کنند. 

همچنین آزمون داوطلبان زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo) شامل دو مرحله تستی و تشریحی است  که داوطلبان باید توسط رایانه (کامپیوتر) گزینه پاسخ سوالات تستی و همچنین متن مربوط به پاسخ سوال تشریحی را ثبت کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.