محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال به سایت این باشگاه گفت: ما (بسیاری از طرفداران فوتبال) در حوالی آبان ماه سال نود و هفت به صدا و سیما و بسیاری از رسانه‌های پرمخاطب انتقاد می‌کردیم که چرا به یک مسابقه باشگاهی در لیگ قهرمانان آسیا بیش از اندازه رنگ و بوی ملی می‌دهید. همان روزها به نگاه ما انگ وطن فروشی می‌زدند اما یک سال و چند ماه بعد، همین امروز صبح، چند ساعت قبل از مسابقه حساس تیم استقلال مقابل نماینده عربستان سعودی، وقتی می‌بینیم که سه مجری در یک برنامه تلویزیونی (شبکه دو) دنبال مصاحبه چالشی بر سر موضوعی غیرمستند (به تکذیب گوینده‌اش منجر شده) علیه آرامش باشگاه استقلال در آستانه یک بازی مهم هستند، ایمان می‌آوریم که اعتراض‌های ما در گذشته چقدر درست و دقیق و منطقی بود.

گذر زمان ثابت کرد که همه آن ادعاها جعلی و دروغ بوده و مسؤولان و مجریان، علایق رنگی خود را با نقاب‌ ملی به خورد ملت داده‌ بودند. اکنون ثابت کرده‌اند که دستان خالی ما (در غیاب هفت بازیکن ترکیب اصلی) با دستان خالی آنها تفاوت دارد و نگاه ملی فقط به یک رنگ اختصاص دارد!  استقلال در سخت‌ترین روزهایش نیازی به حمایت‌های قلابی ندارد و به این دست‌آورد می‌بالد که آن رنگ و لعاب‌های ملی درباره مسابقه تیم محبوب‌شان در آسیا، جعل و دروغ و ادایی بیش نبود.

به گزارش فارس، امروز مهدی امیرآبادی میهمان یک برنامه تلویزیونی در شبکه ۲ سیما بود.تیم فوتبال استقلال ساعت ۱۹ به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.