غروب روز پنجشنبه (بیست و چهارم بهمن)، مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت با دریافت خبری مبنی بر انجام برخی تحرکات هنجارشکن توسط تعدادی خانم و آقا در رستورانی در حوالی محله نازی‌آباد، خیابان رجایی، سریعاً برای بررسی خبر و بازدید صنفی به این رستوران مراجعه کردند.

در بازدید صورت گرفته مشخص شد خبر اعلامی صحت داشته و متصدیان این واحد صنفی بدون توجه به مقررات صنفی، کافه رستوران خود را در اختیار تعدادی خانم و آقا قرار داده و این افراد نیز با انجام برخی تحرکات هنجارشکن سبب جریحه‌دار شدن عفت عمومی و توهین به هنجارها و ارزشهای اسلامی شده‌اند.

با شناسایی کافه رستوران مذکور و با هماهنگی و اخذ دستور قضائی، محل مذکور پلمب و متصدی متخلف این واحد صنفی نیز دستگیر و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

سرهنگ نادر مرادی؛ معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ با بیان اینکه تاکنون چندین مرحله به متصدیان صنوف هنجارشکن در طول اجرای طرحهای نظارتی گذشته، تذکراتی درباره رعایت ضوابط و مقررات صنفی داده شده، خاطرنشان کرد: متأسفانه هنوز عده قلیلی نسبت به اجرای قوانین صنفی در محل کسب خود، بی‌تفاوت هستند لذا به متصدیان اینگونه واحدهای صنفی متخلف مجدد تذکر می‌دهیم که پلیس نظارت بر اماکن عمومی با همکاری دستگاه قضائی با آنها برخورد قانونی خواهد کرد.

وی از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اعلام کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.