سرهنگ کاووس محمدی شنبه ۲۶ بهمن و در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن تایید خبر وقوع ۲ قتل در یکی از روستاهای شهرستان فسا، گفت: صبح امروز و در روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س)، مردی در روستای فدشکویه از توابع شهرستان فسا مرتکب قتل و متواری شد.

او گفت: قاتل بعد از مصرف مواد مخدر از نوع شیشه، مادر و همسر خود را به قتل رساند و متواری شد.

محمدی با اشاره به اینکه پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ از وقوع این حادثه مطلع شده است، گفت: کارآگاهان پلیس اعزامی به محل وقوع قتل، اعلام کردند قاتل با استفاده از اسلحه گرم، مادر و همسرش را کشته است.

دستگیری پسر پدرکُش!

این مقام انتظامی از تلاش پلیس برای دستگیری قاتل خبر داد و گفت: متاسفانه مصرف مواد روانگردان، زمینه ساز ارتکاب جرائم مختلف خصوصا قتل بوده است.

محمدی همچنین تاکید کرد که تمرین کنترل عصبانیت و خشم، همواره مورد تاکید بوده و ما بار دیگر از شهروندان تقاضا داریم که در صورت وجود مشکلات خانوادگی، قبل از آنکه شاهد اتفاق غیرقابل جبرانی باشند، با مراجعه به مراکز مشاوره، در مسیر حل مشکل تلاش کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس همچنین از دستگیری قاتلی خبر داد که با ضربات چاقو پدر خود را به قتل رسانده بود.

محمدی خاطرنشان کرد: این قتل در خیابان دولت شرقی شیراز حادث شد و طی آن پسر 20 ساله به دلیل مشکلات اعصاب و روان، پدر 54 ساله‌اش را با ضربات چاقو، کشته بود.

این مقام انتظامی یادآور شد که قاتل بعد از ارتکاب جرم متواری شده بود اما در کمتر از 24 ساعت دستگیر و برای سر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.