سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد مرگ مشکوک در شهرک نوکان، ماموران کلانتری ۲۱ نیایش جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل با جسد خانمی حدودا ۵۰ ساله که در داخل یک گونی قرار داشت و در کوچه رها شده بود، روبرو شدند.

آمویی تصریح کرد: با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیق پلیس برای برای شناسایی قاتل آغاز شد تا اینکه ماموران دریافتند این خانم میانسال توسط پسر ۲۰ ساله خود که شدیدا به مواد مخدر اعتیاد دارد، به قتل رسیده است.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه تصریح کرد: در حالی که جستجوی پلیس برای دستگیری قاتل ادامه داشت، این فرد با مراجعه به کلانتری ۲۲ ظفر خود را معرفی و به قتل مادرش اعتراف کرد.

وی ادامه داد: پسر ناخلف در بازجویی‌های انجام شده عنوان کرد که به مواد مخدر اعتیاد شدید دارد و سر همین موضوع بار‌ها با مادرش مشاجره داشته که آخرین بار با او درگیر و او را با فشار دادن گلویش خفه و به قتل می‌رساند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: این فرد پس از تکمیل پرونده برای صدور حکم لازم و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

آمویی با ابراز تاسف از وقوع چنین جنایتی، اعتیاد به مواد مخدر را عامل بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی و حوادث تلخی خواند که در جامعه شاهد آن هستیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.