اقشار مختلف جامعه ایران امروز- سه‌شنبه- در چهلم و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان در تهران و بیش از هزار شهر و۱۰ هزار روستا، بار دیگر با آرمان‎های حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

رسانه‌های عربی از جمله تلویزیون «المنار» در بازتاب تظاهرات میلیونی ایرانی‌ها در چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گزارش داد امروز در حالی‌که بیشتر شهرهای ایران شاهد بارش برف سنگین است ولی این وضعیت آب و هوایی از میزان حضور مردم در این راهپیمایی نکاسته و مردم از ساعات نخستین صبح امروز به سوی میدان‌های تعیین‌شده در شهرها حرکت کرده‌اند.

تلویزیون «المیادین» نیز در گزارشی با عنوان «ایران امروز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرد»، به پخش زنده و لحظه به لحظه راهپیمایی مردم تهران و برخی استان‌ها پرداخت.

خبرنگار المیادین در تهران از خیل عظیم مشارکت‌کنندگان در راهپیمایی امروز تهران گزارش داد و اعلام کرد که مردم در حالی‌که مشارکت‌کنندگان در این راهپیمایی پرچم ایران و تصاویر «سردار قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه را در دستان خود حمل می‌کردند.

خبرنگار المیادین در کرمان نیز با انتشار تصاویری از حضور گسترده مردم این استان در راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گزارش داد که شرکت‌کنندگان تصاویر شهید سردار سلیمانی را در دست دارند.

المیادین همچنین بخش‌هایی از سخنرانی‌های «حسن روحانی» رئیس‌جمهوری، «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه و «علی‌اکبر ولایتی» مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل را پخش کرده است.

خبرگزاری رسمی سوریه( سانا) نیز در گزارشی با عنوان «راهپیمایی میلیونی در نقاط مختلف ایران به مناسبت چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی»، نوشت مشارکت‌کنندگان در این راهپیمایی، پرچم‌ ایران و پرچم‌های کشورهای محور مقاومت، از جمله سوریه، لبنان، عراق، فلسطین و یمن را در دست داشتند. آنها همچنین تصاویری از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در دستان‌شان حمل می‌کردند و شعارهایی در محکومیت آمریکا و رژیم اشغالگر اسرائیل سر می‌دادند.

پایگاه خبری «العهد» لبنان نیز ضمن پوشش خبری راهپیمایی‌های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اعلام کرد که مردم ایران در نقاط مختلف این کشور راهپیمایی کردند.

العهد با میلیونی خواندن حضور مردم در راهپیمایی‌های امروز ۲۲ بهمن، اعلام کرد که ایرانی‌ها با سردادن شعارهای ضد آمریکایی، بار دیگر از انقلاب خود حمایت کردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.