حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری شامگاه پنجشنبه در نخستین گردهمایی پیشکسوتان انقلاب اسلامی در استان همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ریشه در قیام حضرت زهرا (س) دارد، گفت: ریشه انقلاب اسلامی ایران علوی و فاطمی است.

حجت الاسلام حاج‌علی‌اکبری با بیان اینکه آرمان انقلاب اسلامی ایران طلوع خورشید ولایت است که انقلاب ما را عظمت بخشیده و بی‌نظیر می‌کند، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران لطف خداوند است که شامل حال مملکت و مردم کشور شده است.

حاج قاسم سلیمانی سرمایه‌ای بزرگ برای گام دوم انقلاب شد

وی با اشاره به اینکه امسال چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی ایران را متفاوت و با رنگ شهادت تجربه کردیم به مجاهدت‌های سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی نماد نسل اول انقلاب است که عاقبت به خیر بود و یک سرمایه بزرگ برای گام دوم انقلاب شد و افتخارات بسیاری را برای کشور و انقلاب رقم زد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مدار و محور انقلاب اسلامی را ولی فقیه عنوان کرد و گفت: حاج‌قاسم نشان داد که سعادت در همراهی با ولایت فقیه و ثابت قدم بودن در این مسیر است.

حجت الاسلام حاج‌علی‌اکبری با بیان اینکه انقلاب خستگی و بازنشستگی نمی‌شناسد و باید بدون توقع هر آنچه برای انقلاب در توان داریم به منصه ظهور برسانیم، گفت: باید در گام دوم انقلاب به جوانان اعتماد کرد و کار را به آنان سپرد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با تاکید بر اینکه باید با برنامه و هدفمند پیش رفت، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران با همراهی اقشار مختلف مردم ممکن شد اما در این میان نقش روحانیت برجسته بود و باید این نقش با جزئیات و بدون اغراق برای نسل جوید بیان شود.

علی آقا محمدی با تاکید بر اینکه باید تمام مردمی که در دوران انقلاب حضور داشتند روایت خود از انقلاب را بیان کنند و بیان روایات به عده‌ای یا قشری خاص منحصر نشود، گفت: انقلاب اسلامی ایران رویدادی بزرگ در جهان است که تمام مردم در آن شرکت کردند.

جوهره ملت ایران دینی، انقلابی و ضدآمریکایی است

وی با تاکید بر اینکه جوهره ملت ایران دینی، انقلابی و ضدآمریکایی است، گفت: هیچکس جز خداوند متعال نمی‌تواند زحمات انقلابیون را جبران کند.

وی با دعوت از انقلابیون برای راه اندازی یک جلسه قرآن در منازلشان ادامه داد: جوانان باید عهده‌دار امور شوند چراکه مبارزه با استکبار و قدم گذاشتن در مسیر پیشرفت ایران اسلامی در گرو برخورداری از روحیه انقلابی و وجود جوانان مؤمن و متعهد است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با بیان اینکه تفکر انقلابی تنها به ایران محدود نمی‌شود، گفت: نباید انقلابیون گوشه خانه بمانند و باید از تمام این افراد یاد کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن برای ۲۲ بهمن امسال نقشه کشیده است، گفت: مردم یک بار دیگر با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن برنامه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.