سردار سیدصادق حسینی عصر پنجشنبه در آیین یادواره شهدای دانش آموز اظهار داشت: امام خمینی(ره) با این اعتماد به خدا و مردم بود که انقلاب را پیروز، جمهوری اسلامی را مستقر، با ضد انقلاب درگیر، به آرای مردم رجوع کرد و آزادی را برای ملت ما به ارمغان آورد.

وی با اشاره به کارآمدی بالای نظام اسلامی به ویژه در رجوع به نظر مردم و برگزاری انتخابات متعدد یادآور شد: آمریکا با این همه ادعای دموکراسی تنها از دو حزب دو نفر می‌توانند کاندیدا شوند و همیشه یکی از این دو نفر هم انتخاب می‌شود.

سردار حسینی با بیان اینکه امام راحل در بین رهبران جهان استثنایی‌ترین رهبر دینی، مردمی و مکتبی است که توانست مردمی‌ترین انقلاب را به پیروزی برساند،  اضافه کرد: انقلاب اسلامی انقلابی مردمی است که پشتوانه خارجی نداشت، با کودتا ایجاد نشد و از میان حاکمیت برنخواست.  

وی افزوزد: دشمن تلاش می‌کند بر روی اذهان جوانان تاثیر بگذارد و همچنین با بهره گرفتن از جنگ روانی، تحریم و فشارهای مختلف رفتارها و سیاست‌های کشور را تغییر دهد،  نظام را فاسد و ناکارآمد جلوه دهد در حالیکه نظام جمهوری اسلامی مبارزه با فساد و مشکلات را در دستور کار قرار داده است.  

فرمانده سپاه بیت المقدس تاکید کرد: همانطور که در گذشته و زمان جنگ‌های صلیبی به شکلی امتحان کرده‌اند باز هم تلاش می‌کنند تا از طریق اشاعه فساد، فحشا و مواد مخدر در جوامع اسلامی، اعتمادها و ایمان نسل جوان را سست کنند.  

وی با اشاره به ضرورت حضور پررنگ در ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس گفت: افرادی که درد فقر کشیده، اشرافی نیستند، سالم هستند، حقوق فقرا و مردم را پایمال نمی‌کنند و در مقابل آمریکا و زورگویان می‌ایستند را برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنیم چون باید افرادی را به مجلس بفرستیم که درگیر باند بازی و وعده‌های مادی نشوند و به این ترتیب حق مردم را ضایع نکنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.