سردار مهماندار روز چهارشنبه در حاشیه جلسه تمهیدات ترافیکی مراسم راهپیمایی ٢٢ بهمن مسابقه فوتبال بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: توقف خودرو فقط در پارکینگ‌ها خواهد بود البته هماهنگی لازم با مسئولین ورزشگاه انجام شده که از ابتدای صبح درب پارکینگ‌ها باز شده و مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: همکاران من از ساعت هفت صبح پنجشنبه در معابر اطراف ورزشگاه آزادی مستقر خواهند شد.

مهماندار افزود: با توجه به تعداد نفرات بالایی که برای حضور در ورزشگاه آزادی پیش بینی می‌کنیم طبیعتاً پارکینگ‌های اطراف پر می شوند به همین خاطر توصیه اول ما این است که شهروندان از مترو و اتوبوس استفاده کنند و اگر با خودرو می‌آیند سعی کنند زودتر در محل حاضر باشند که بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.  

رییس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: محدودیت‌ها در معابر اطراف ورزشگاه اعمال خواهد شد و از سمت حکیم و دهکده المپیک را نیر در بر می گیرد و همچنین در مسیر خیابان شیشه مینا که از جاده مخصوص به سمت ضلع غربی ورزشگاه نیز هست محدودیت اعمال خواهد شد و خودروهایی که از این مسیر وارد شوند باید در خیابان‌های "شیشه مینا" پارک کنند.  

وی به راکبان موتورسیکلت‌ها نیز توصیه کرد: تماشاگران در صورت امکان از حمل و نقل عمومی استفاده کنند اما در صورت ضرورت، با توجه اینکه مسیرهای منتهی به ورزشگاه، آزادراهی و بزرگراهی است از  کلاه ایمنی استفاده کرده و از منتهی‌الیه سمت راست حرکت کنند.

به گفته وی این محدودیت‌ها تا پایان بازی و تخلیه کامل ورزشگاه آزادی ادامه خواهد داشت.

مهماندار تاکید کرد: برخی از عابران برای تردد از عرض مسیر اتوبان تهران ـ کرج استفاده می کنند که ما در همین جا تاکید می‌کنیم کسی از این مسیر عبور نکند چون امکان بروز خطرات جانی بالا است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.