رضا مهاجری بعد از شکست نساجی از تیم ملی جوانان اظهار داشت: بازی خوبی بود بعضی از بازیکنان ما مصدوم بودند و از شرایط مسابقه به دور بودند و در این بازی به میدان رفتند تا تجربه کافی را کسب کنند. در مجموع بازی خوبی بود و توانستیم از جوانانمان نیز استفاده کنیم و بتوانیم نسلی جدید در فوتبال نساجی شکل بگیرد تا برای فصل بعد آماده شوند.

مهاجری در مورد شرایط تیم نساجی در لیگ برتر اظهار داشت: از باخت سایپا ناراحت شدیم، باید بیشتر تلاش کنیم هنوز بازی‌های زیادی پیش‌رو داریم.سه بازی در نیم‌فصل دوم انجام دادیم، دو بازی را برده‌ایم و یک بازی را باخته‌ایم وقتی بازی را می‌بازیم باید بتوانیم شرایط را جبران کنیم و بتوانیم همان روندی که روبروی پیکان و گل‌گهر داشتیم را ادامه دهیم. 

وی درباره شرایط مالی تیم نساجی بیان کرد: از زمانی که آقای حدادی و امیریان آمدند مشکلات مالی‌مان کمتر شده و به ثبات مالی رسیدیم و دغدغه‌های مالی نداریم و همین مسؤولیت‌مان را سنگین‌تر می‌کند و زمانی که از دغدغه مالی رها می‌شویم باید کیفیت‌مان را بالا ببریم. 

مربی تیم نساجی درباره جذب بازیکنان جدید در تیم نساجی گفت: بازیکنانی که می‌خواستیم جذب شدند، نفراتی که از تیم ما جدا شدند کار را برای ما سخت کرد و در آن پست‌ها نتوانستیم بازیکن جدید جذب کنیم. بحیراییهنوز شرایط بازی ندارد اما حسین ماهینی تجربه خوب و شرایط بدنی مناسبی  دارد و هماهنگی لازم را کسب کرده است.

مهاجری درباره انتخاب سرمربی تیم ملی و از دست دادن زمان و رصد نشدن لیگ توسط مربی تیم، گفت: ما روزهای طلایی‌مان را از دست می‌دهیم، خدا کند مربی به فوتبال‌مان بیاید که به لیگ اشراف داشته باشد. نرویم مربی بیاوریم تا با آزمون و خطا اشتباهاتش را جبران کند. امیدواریم فدراسیون هم با معرفی سرمربی جدید به تیم ملی سر و سامان دهد.

سرمربی تیم نساجی درباره انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: امیر قلعه‌نویی امتحان خود را پس داده است، در مقطعی در تیم ملی حضور داشت و در آن زمان تجربه کافی را نداشت. من صحبت‌های قلعه‌نویی را در آن زمان به یاد دارم که می‌گفت الان تجربه آن زمان را در اختیار دارم با توجه به سابقه‌ای که امیر قلعه‌نویی دارد می‌تواند او بهترین انتخاب برای تیم ملی باشد. باز هم بستگی به خود فدراسیون دارد که چه کسی را انتخاب می‌کند تا زمان را از دست ندهیم.

وی درباره تیم ملی جوانان نیز گفت: آینده خوبی را برای تیم ملی جوانان می‌بینم، کادر فنی این تیم نشان داد انتخاب‌های خوبی را کرده است و با هر تعویض نشان داد تیم بهتری می‌شود و امیدوارم به جام جهانی صعود کند. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.