پس از استعفای محمود شیعی از مدیرعاملی باشگاه پیکان به دلیل بیماری و برخی مشکلات شخصی، رئیس کارخانه ایران خودرو برای انتخاب جانشین وی با علی‌اصغر مدیرروستا وارد مذاکره شده و حتی جلساتی را با وی برگزار کرده است.

همین مسئله کافی بود تا اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پیکان متشکل از حمیدرضا گرشاسبی، علیرضا رحیمی و مصطفی کیائی از اقدام مدیر کارخانه دلخور شده و متوجه این قضیه شوند که نقش چندانی در این باشگاه ندارند. حتی گرشاسبی استعفای کتبی خود را از ریاست هیئت مدیره باشگاه تحویل مدیر کارخانه پیکان داد که با این استعفا مخالفت شد.

در شرایط فعلی که حسین فرکی هم از سرمربیگری پیکان استعفا داده است، هیئت مدیره باشگاه پیکان ابتدا قصد دارد گرشاسبی را به‌عنوان سرپرست این باشگاه برگزیده و بعد با نظر وی سرمربی پیکان نیز انتخاب شود. این در حالی است که مدیرروستا همچنان گزینه مدیرعاملی پیکان از سوی مدیر کارخانه ایران خودروست. در نهایت باید دید انتخاب نهایی برای جانشینی محمود شیعی از سوی هیئت مدیره این باشگاه انتخاب می‌شود یا مدیر کارخانه ایران خودرو.

این احتمال نیز وجود دارد که در نهایت اعضای هیئت مدیره باشگاه پیکان و رئیس کارخانه ایران خودرو به این نتیجه برسند که گرشاسبی را به‌عنوان سرپرست باشگاه پیکان و مدیروستا را به‌عنوان سرمربی این تیم معرفی کنند!

تمام این مسائل درحالی مطرح شده که هنوز مدیر کارخانه ایران خودرو با استعفای محمود شیعی رسماً موافقت نکرده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.